Absurd Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Pröva då, men jag är ganska tvivlande på att de kommer att bli bra... http://00fun.com/wimg/specialforces.jpg jag gned med tandkräm, tvål, shampo, balsam och flytande tvål... det hände INGENTING !! marken försvinner fortfarande... skall nog kolla om jag kan köpa en kompis GTA3 eller så skaffar jag det på min PC maskin ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 jag gned med tandkräm, tvål, shampo, balsam och flytande tvål... det hände INGENTING !! marken försvinner fortfarande... skall nog kolla om jag kan köpa en kompis GTA3 eller så skaffar jag det på min PC maskin ! gjort e gjort...köp det på pc istället.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 gjort e gjort...köp det på pc istället.... gjort å gjort... den va sabbad innan och det blev ingen skillnad ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 (redigerad) synd att den blev sabbad....dum syrra du har... Redigerad 11 april, 2003 av SAAB Lover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 synd att den blev sabbad....dum syrra du har... något dum syrra!! köp en ny CD-skiva!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 något dum syrra!! köp en ny CD-skiva!! han hade väl redan köpt en ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 han hade väl redan köpt en ny? hade han!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 hade han!?! tror han sa det förut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 jag gned med tandkräm, tvål, shampo, balsam och flytande tvål... det hände INGENTING !! marken försvinner fortfarande... skall nog kolla om jag kan köpa en kompis GTA3 eller så skaffar jag det på min PC maskin ! Hahaha!!!! Vad var de ja sa??? Pröva me tandkräm oxå!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Hahaha!!!! Vad var de ja sa??? Pröva me tandkräm oxå!!! jag provade ju med tandkräm... vad händer om man använder aceton... det är väll lösningsmedel va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 12 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 den går nog sönder ännu mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 12 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Japp, det stämmer att jag FICK en ny skiva......Jag fyllde år så jag fick Ranbow six3 Raven Shield också....Det är Grymt! Men GTA3 är bättre.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Japp, det stämmer att jag FICK en ny skiva......Jag fyllde år så jag fick Ranbow six3 Raven Shield också....Det är Grymt! Men GTA3 är bättre.... det e det säkert....men hoppas det anra också e kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 tips om din skiva är sönder ! låna av en kompis ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 tips om din skiva är sönder ! låna av en kompis ! smart tips!! hehe..eller så kan man ju fixa cr*cks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 tips om din skiva är sönder ! låna av en kompis ! nu säger jag ett exempel...jag brukar typ låna alla the sims spelen men köpa den nyaste uppgraderingen...då behöver man inte köpa alla för några tusingar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 man kan väl köpa nåt rengörings medel till skivorna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 det ska komma ut en slags lagnings maskin om nåt år....har precis kommit ut i Norge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 det ska komma ut en slags lagnings maskin om nåt år....har precis kommit ut i Norge... det finns flera i sverige redan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 det finns flera i sverige redan.... nej du...inte för privat bruk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts