BuZZ Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 NEEEEEEEEJ!!!!!!!! Idag när jag kommer hem och ska sätta mig och spela GTA3 och trycker på genvägen, då kommer det upp "CD not found" eller något liknande och jag undrar vart min älskade skiva är någonstans....Då får jag se det....En av dom värsta sakerna man kan tänka sig.....Min J*vla syrra har lagt den helt okänsligt på golvet!!!! NEEEJ!!!! När jag pressar in skivan i datorn så funkar den inte! Arghhh!! Den är helt förstörd! JAg som nästan varvat spelet helt utan fusk! Finns det någon skans att man kan få en ny? Om man t.ex går dit man köpte den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 hur länge sen va de du köpte skivan?? är det längesen kan man inte köra med "skivan var så här när jag köpde den" tricket ...... Din syrra ska köpa en ny om det inte lyckas...hon är skylldig dig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 hm, testa om det går att bänna av skivan, om det inte är så förstörd.det är väll inte olagligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 hm, testa om det går att bänna av skivan, om det inte är så förstörd.det är väll inte olagligt.. om den inte funkar att spela med så funkar det inte att *WareZ* den heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 hur sabbad är skivan då ? du kan ju i annat fall testa att bränna den ! det kan funka att bränna sabbade skivor i blan åxxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 8 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Mmm...Jag ska försöka bränna den annars ska jag f*n (försöka) tvinga syrran att köpa en ny! Tack för tipsen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 om den inte funkar att spela med så funkar det inte att *WareZ* den heller... det brukar funka... jag har gjort så med nån skiva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 min bror e lika dan...men om det handlar om hans skivor så blir han skitarg när jag gör så till baks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 8 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Jag ska få ett nytt spel i morgon! Men det är endå trist att jag var så nära att varva det till 100%..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Jag ska få ett nytt spel i morgon! Men det är endå trist att jag var så nära att varva det till 100%..... vadå??? du har väl fortfarande spelet instalerat?, bara fortsätta där du slutade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 8 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Hmmm.... Ja det kanske funkar ja! Tack så mycket....Jag höll på att avinstalera det förut men det hände sig som tur va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Nice att det fixade sig. Men annars kunde du testat att gnida vatten, diskmedel och tändkräm på den så skulle det nog ha fixat sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Nice att det fixade sig. Men annars kunde du testat att gnida vatten, diskmedel och tändkräm på den så skulle det nog ha fixat sig Min kompis hade gnidit en cd i tandkräm, och sa att den inte blev nå bra då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Nice att det fixade sig. Men annars kunde du testat att gnida vatten, diskmedel och tändkräm på den så skulle det nog ha fixat sig jag lägger min GTA III skiva i dina händer... (du får sträcka lite på dig ! ) skall testa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 jag lägger min GTA III skiva i dina händer... (du får sträcka lite på dig ! ) skall testa det... tror inte det funkar...det låter som om skivan blir förstörd men provat om du vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 tror inte det funkar...det låter som om skivan blir förstörd men provat om du vill... Jag VET att den blir förstörd!!! Min kompis hade råkat ´paja sin skiva lite mycket, igenom att trampa på den ett antal gånger sedan han tappat den på golvet. Då gned han den med tandkräm!!!! Skulle sett hans min när han märkte att skivan bara var ännu mer förströd!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Jag VET att den blir förstörd!!! Min kompis hade råkat ´paja sin skiva lite mycket, igenom att trampa på den ett antal gånger sedan han tappat den på golvet. Då gned han den med tandkräm!!!! Skulle sett hans min när han märkte att skivan bara var ännu mer förströd!!! om du ska gö det så prova med en bränn skiva som e tom...då ser man väl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 denna GTA 3 skiva går inte att sabba mer ! det är så repig att marken försvinner... (avbryter för ni har hört historien reda !) skall testa d jag kommer i håg det ! glömmer hela tiden ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 denna GTA 3 skiva går inte att sabba mer ! det är så repig att marken försvinner... (avbryter för ni har hört historien reda !) skall testa d jag kommer i håg det ! glömmer hela tiden ! Pröva då, men jag är ganska tvivlande på att de kommer att bli bra... http://00fun.com/wimg/specialforces.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Pröva då, men jag är ganska tvivlande på att de kommer att bli bra... http://00fun.com/wimg/specialforces.jpg gör det inte...det funkar aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts