GTaJäGaReN Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Hej!! Är det nån som vet vart tunnelbanan ligger på bana 2? Jag har åkt genom den och kommit till bana 3! Med hjälp av flygkoden, har jag flygit över den uppfällbara bron från bana 2 till 3... Men det är ganska svårt nu! Kan nån något fusk som gör satt man kommer över alla banorna? Spelar på PlayStation2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 gör uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 gör uppdragen. just det...jägare måste ha lite tålamod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Hej!! Är det nån som vet vart tunnelbanan ligger på bana 2? Jag har åkt genom den och kommit till bana 3! Med hjälp av flygkoden, har jag flygit över den uppfällbara bron från bana 2 till 3... Men det är ganska svårt nu! Kan nån något fusk som gör satt man kommer över alla banorna? Spelar på PlayStation2! Det finns två tunnelbanestationer i Staunton Island, ett vid bygget intill sjukhuset och ett borta vid Donalds skyskrapa ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Jaja!! Jag har gjort nåra uppdrag men spara inte! Ska göra de i morrn kanske! Och Arvid! Vart ligger sjukhuset med tunnelbanorna? Markera "den trasiga bron" och "tunnelbanan till bana 3" på en karta och lägg up den nånstans! De ska funka på ftp.gtasajten.com har jag hört... (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Jaja!! Jag har gjort nåra uppdrag men spara inte! Ska göra de i morrn kanske! Och Arvid! Vart ligger sjukhuset med tunnelbanorna? Markera "den trasiga bron" och "tunnelbanan till bana 3" på en karta och lägg up den nånstans! De ska funka på ftp.gtasajten.com har jag hört... (?) det går inte at komma över till andra banan via tunnelbanan förän man klarat första banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Näääj GTA3_PLAYER!!! Jag mear att man markerar "den trasiga bron" och tunnelbanorna" på kartan över Stauton Island! Den andra banan! Nån som vet vilken håll och vilken tunnelbana man ska åka? Och man kan väl inte göra uppdrag på Stauton Island innan man är klar med Portland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 GTajägaren det är förbjudet att innehava brända spel.....och bränna ett spel som GTAIII sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Vart försvinner Donald efter att man gjort alla hans uppdrag och vad är meningen med hans sista uppdrag som egentligen inte är ett uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Vart försvinner Donald efter att man gjort alla hans uppdrag och vad är meningen med hans sista uppdrag som egentligen inte är ett uppdrag? tror att han gick under jorden..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_boy Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 du ska vända kanonen på en tank och gasa och skjuta och ha flyg koden på så kan du flyga från första till tredje! det är hur enkelt som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts