Visa Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Nu har jag just spelat in en til gta film ska börja mixa och klippa nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Så färdig.... nä inte hela men en bit 5 sek ...ganska rutten musik (det var det ända jag hann lägga in i paniken) men det är bättre än ingentiing... Hmm...har jag glömt nåt nu eller? visst ja länken (zip) Show Time (Film) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Hur lägger du in musik? Via totalrecorder eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 14 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Hur lägger du in musik? Via totalrecorder eller? Nej!! Windows Movie Maker...man drar den bara dit filmen är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 bra film hehhehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 23 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2003 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Vilken långfilm! Somnade nästan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts