Grandioca Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Vad har ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 jag har GeForce 2 MX400 64mb men vad ska man rösta om man inte har GF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grandioca Skrivet 7 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Geforce 1 eller sämre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 rofl, de finns grafik kort som inte é GF som är bättre än GF1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grandioca Skrivet 7 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 (redigerad) okej men det tänkte jag inte på.. förresten så kan jag väl inte sitta och skriva upp varenda grafikkort i världen heller.. dessutom så har dom flesta GF! Redigerad 7 april, 2003 av Grandioca Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 (redigerad) Jag har Geforce 4 Mx 440 128 Mb *edit* kostade bara runt 1000Kr på Dustin.se Redigerad 7 april, 2003 av Visa City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Jag har ett GF4 MX440 64 MB DDR som jag fick i julklapp men jag har inte orkat installera det än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Jag har MSI GeForce4 Ti4200 64MB AGP. Jag kanske ska köpa ATI Radeon 9800 PRO när det har varit ute ett tag (kostar runt 4 laxar, 256 MB ) Men jag vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Men MX suger så jävla hårt Har själv de, måste skaffa nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Jag har GeForce2 GTS 32 mb Deluxe AGP. Jag köpte det för 2,5 år sedan för 3000 kr så det har hållt sig ganska bra med tanke på att det klarar de flesta nya spel! Sen har jag ju TV-UT, Video-Out och speciellt uttag för 3d-glasögon. Men jag ska nog köpa ett nytt efter sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Jag har ett GF4 MX440 64 MB DDR som jag fick i julklapp men jag har inte orkat installera det än... Hur kan du "inte ha orkat installera det ännu"??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Hur kan du "inte ha orkat installera det ännu"??? Min chassifläkt krånglar och jag vill inte börja mecka med datorn innan det är fixat, jag ska lämna in datorn på reparation sen ska jag installera grafikkortet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Min chassifläkt krånglar och jag vill inte börja mecka med datorn innan det är fixat, jag ska lämna in datorn på reparation sen ska jag installera grafikkortet... ok... jag bara undra ,eftersom jag är "hungrig" efter ett nytt grafikkort och jag kan inte riktigt förstå hur man inte har installerat ett alldeles nytt grafikkort så fort man fått det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 GeForce4 Ti4200 128MB AGP 4X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Min chassifläkt krånglar och jag vill inte börja mecka med datorn innan det är fixat, jag ska lämna in datorn på reparation sen ska jag installera grafikkortet... be dom installera kortet då samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Creative GeForce4ti 4200. Inte det senaste, men de duger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grandioca Skrivet 7 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 ska köpa det nya grafikkortet "Rhino" snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Rhino?? Vilket företag tillverkar det. Har liksom aldrig hört det förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 ja har GeForce4 Ti4200 128MB AGP 4X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 geforce3 Ti 200 har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts