Danne Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Hur många är det som spelar GTA 3 på internet för jag har börjat med det det ska ni också.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Hur många är det som spelar GTA 3 på internet för jag har börjat med det det ska ni också.... bara för att du har börjat ska vi börja spela sugig multiplayer på gta3? ALDIRG I LIVET!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 bara för att du har börjat ska vi börja spela sugig multiplayer på gta3? ALDIRG I LIVET!! snälla lilla jägaren, för sök inte va så tuff hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 bara för att du har börjat ska vi börja spela sugig multiplayer på gta3? ALDIRG I LIVET!! ta det lugnt grabben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 7 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 jag har tänkt och provat men vet ej när... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 snälla lilla jägaren, för sök inte va så tuff hela tiden jamenförlåtdå... ja va väl sur där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 skall vara ganska buggigt vad jag hört !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Hur många är det som spelar GTA 3 på internet för jag har börjat med det det ska ni också.... Ja har en specciell känsla av att de inte går me 56k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Ja har en specciell känsla av att de inte går me 56k de lär ju gå men kanske inte så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 de lär ju gå men kanske inte så bra Men de är väl inte särskilt kul att spela om de e hackigt??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Men de är väl inte särskilt kul att spela om de e hackigt??? det går rätt fult det suger! bilarna teleporteras fram inte kör... och gubbarna med! de rör inte på ben och armar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts