GtA FrEaK Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 visst, stick till R* och be dom göra nästa gta i en svensk version också ... men alvarligt så går det nog inte! Man måste ändra massa filer men det finns ju program så att man kan ändra texterna, men då måste man vata vad man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 visst, stick till R* och be dom göra nästa gta i en svensk version också ... men alvarligt så går det nog inte! Man måste ändra massa filer men det finns ju program så att man kan ändra texterna, men då måste man vata vad man gör De é bara å fixa GXT Editor (gtasajten) och ändra lite... inte svårt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 De é bara å fixa GXT Editor (gtasajten) och ändra lite... inte svårt!! vore ju inte helt fel om man kunde spela in sin egna röst (eller nån annan) och byter ut den mot snubbarna i spelet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 De é bara å fixa GXT Editor (gtasajten) och ändra lite... inte svårt!! sorry om jag skrev fel men jag menade det är svårt utan program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Borde ju inte vara så svårt att fixa undertexterna på svenska... Dom finns ju redan på franska, tyska, mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 det går inte ändra, jo det går, men då blir det utan Å och Ä konstigt nog funkar Ö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Borde ju inte vara så svårt att fixa undertexterna på svenska... Dom finns ju redan på franska, tyska, mm. någon gång ska jag släppa en sådan mod....men det kommer nog att ta tid så jag ska göra det till vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Man kan börja översätta VC redan nu om man vill. Jag skulle dock inte rekommendera det då R* kanske har förnyat american.gxt till VC:PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 det var det jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gt@_3 Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Är det nån som kan ta sig tid och jöra en sån mod till mig?! Det vorde super shysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts