Henkibojj Skrivet 10 januari Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari Hojta, hojta. Som många andra tycker jag att denna generation fortfarande inte kommit igång än, och i jämförelse med tidigare generationer är det ju förstås stor skillnad. Men något måste väl ha släppts som är av värde? Jag har i princip bara Jedi Survivor, Returnal, Ratchet and Clank: Rift Apart, Helldivers 2, och om man ska vara lite generös, Dirt 5 från PS+ som jag spelar lite då och då. Vad har ni hittat som ni kan rekommendera? 2020-04-09 at 11:31, Bebben skrev: Har länge funderat på att köpa en konsol, men det faktum att "det kommer väl ett PS5 snart" har hindrat mig i mina köpsug. Så när det väl kommer ett PS5 kanske jag får ta och skaffa det då, så att all min köptvivel ska kunna bli berättigad. Hur blev det, köpte du någon PS5 sedan? Nu när det finns både en Slim och en Pro är välja mellan kan du ju knappast ha något nytt att vänta på, utom en faktisk PS6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts