Alle090 Skrivet 7 april, 2020 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2020 Shit pommes va tyst det var här... Jag som nästan minns ... all... kärlek och aktivitet som fanns här! Te.x saker som "Fuck you alle .mp3" 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 april, 2020 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2020 Kände inte jättemycket kärlek i den låten. Men aktivitet var det i alla fall. Goda tider. ❤️ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 8 april, 2020 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2020 (redigerad) Det finaste minnet jag har av GTAsajtens forum var nog när Hultenius länkade "You are an idiot" som var en slags loop. *Googlar* Den här var det, om än inte på youtube utan en egen html-sida med denna "video". Old school och man kände sig då som nu lika träffad. Redigerad 8 april, 2020 av dibel 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 april, 2020 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2020 4 timmar sedan, dibel skrev: Det finaste minnet jag har av GTAsajtens forum var nog när Hultenius länkade "You are an idiot" som var en slags loop. *Googlar* Den här var det, om än inte på youtube utan en egen html-sida med denna "video" Old school och man kände sig då som nu lika träffad. Ja gud. Jag tror att jag först kom hit i jakt på ett crack till Vice City som jag hade lånat av en kompis. Fick den där i svar och förstod ingenting, självklart hade jag inte läst några regler innan. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 april, 2020 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2020 Jodå, nog har det varit dött här förr men nu är det väl någon form av bottenrekord tyvärr. Jag körde på ett tag i RDR2-forumet men där hände det visst inte så mycket. Ska däremot skapa en ny tråd precis nu! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kronos Skrivet 14 april, 2020 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2020 Salcinowa? MejMejGTA? Minnen vi tar med oss i döden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 april, 2020 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2020 12 timmar sedan, Kronos skrev: Salcinowa? MejMejGTA? Minnen vi tar med oss i döden. Vad betyder runka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 18 april, 2020 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2020 Jag försöker ibland, men blir lite konstigt i längden att sitta och posta musikinlägg för sig själv. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts