samool Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 det blir antagligen en pc version av vice city, ni såg nyheten på första sidan va, det var jävligt bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Nu ska jag gå och meditera(inför väntan kan man behöv sinnesro) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 3 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Nu ska jag gå och meditera(inför väntan kan man behöv sinnesro) hehe, nu börjar festen!!!(kanske lite väl entusiastiskt) posta lite fantasier om vice city gärna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 hoppas dom har lite större flygplan nu...det skulle vara kul att röja på bilvägen med en jumbojet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ock2e Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 hurra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 3 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 jag hoppas att det vore lite mer funktioner i bilarna, tex som med yardie lobon i gta 3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Vad kan man göra me yardie lobon??? Och vilken bil är det??? Jag tycker att det ska finas mer båtar som åker omkring!! Typ som bilar!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 3 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Här finns en bild på Yardie Lobon Det som händer är att när man trycker på tutan så åker hela bilen upp eller ner, som en lowrider om du vet vad det är Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Här finns en bild på Yardie Lobon Det som händer är att när man trycker på tutan så åker hela bilen upp eller ner, som en lowrider om du vet vad det är du kan använda 9,4,5,6 också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 va, vad gör man med dom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Jag tycker dom borde ha inside-wiev i bilarna så man ser ratten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 va, vad gör man med dom höjer och sänker bilen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Hasighetsmätare!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Jag tycker dom borde ha inside-wiev i bilarna så man ser ratten. mmm... det glömde jag, det borde man ha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Hoppas det kommer ett uppdrag där.....för kommer det en kille hoppar in i en bil med nån kulspruta som är typ fast sevetas som man kna snurra på....Man knske typ ska hämnas på nått gäng......kör igenom deras område och sjuter som bara fan......det skulle va kul och en hastihets mätare vore bra oxå.....som nån redan hade sagt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bens Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 det finns en bil som heter vodoo med i vicecity..den har hydrolics(lowrider system) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 nu har jag tyvär en skit dator som inte duger till att köra gta 3 eller Vice City. men jag tycker att första persons vinkel skulle vara rätt så mäktigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Lite gammal post. Allt är redan programerat. Jag tycker inte att vi drar upp den här igen, för det kan bli mycket spam. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts