Joey Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Jag försöker lägga upp min hemsida på telia.se men det J*vla b*g programmet bara J*vlas med mig jag blir tamef*n galen! Dom säger så här: Öppna ftp-klienten När du har några sidor som du känner är klara för att lägga upp på Internet skall dessa laddas upp till servern. Öppna ftp-klienten och lägg in uppgifterna om din hemsidesplats. Värddatornamnet (Hostname) ska vara w1.xxx.telia.com, där xxx är de tre första siffrorna i ditt användarnamn. Användarnamnet (Username) ska vara uxxxyyyyyy (där xxxyyyyy byts mot dina egna siffror i användarnamnet). Lösenordet (Password) ska vara det som framgår av dina abonnemangshandlingar. Anslut dig till hemsidesservern och ladda upp filerna. Du behöver inte ange någon särskild startkatalog (underbibliotek). Allt eftersom du får fler och fler sidor kan det dock vara bra att ha lite ordning på sidorna så att du enkelt hittar bland dem. Jag gör allt det men B*g-FTP-programmet säger: no host found!! vad ska jag göra??? blir så J*vla förbannad!! (svordommar) HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 använd inte nåt program då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 6 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 använd inte nåt program då :'( :'( :'( man måste!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 näpp inte jag iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 6 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 näpp inte jag iallafall hur gjör du då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 kommer inte ihåg, har ftp platsn sparad som favorit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 6 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 GGRRR!!! jag kommer alldrig att få hjälp!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Se det från den ljusa sidan, nu slipper hultan betala pengar för att du gör en topic om din nya hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 använd www.megaone.com eller www.tripod.spray.se...där får man 50 Mb utrymme...på Tripod får man en FTP oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 6 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 använd www.megaone.com eller www.tripod.spray.se...där får man 50 Mb utrymme...på Tripod får man en FTP oxå! Är jag kund hos telia ska dom kunna hjälpa mig! Då ska dom ha råd med en support!! ska ringa och bombhota dom j*vlarna om dom inte kan hjäpa mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 hehe...eller ring telefonsupport Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts