Mr Mister Skrivet 28 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 Hehe...vilken gräsbrand då???Den första eller??? Öhhh... jaa, kanske. Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 Öhhh... jaa, kanske. Vad menar du? han menade den som du berättade om först... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 när jag tänker efter så minns jag att det fanns en lite "ehhrmm" konstig kille som visste att bakpulver svällde i ugnen! så en dag hade han en balong med lite bensin och bakpulver och sen tog han en tändare och höll lågan under ballonder men (självklart) hände inget! då blåte han in lite luft och försökte igen, men det gick inte..då blåste han i mer luft och tände eld på sk*ten då smällde den rätt upp i ansiktet på honom ni skulle ha sett hur han såg utt med hela ansiktet i bakpulver Haha Det måste ha sett dumt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 30 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 Haha Det måste ha sett dumt ut Han kan då inte ha varit särskilt smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 Han kan då inte ha varit särskilt smart. just precis...han kan inte va så klyftig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 1 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Jag vill säga att jesper.nu är den ultimata sidan. Fullt med bombrecept och mycket annat också. Det var någon som tipsade mig om sidan, men kommer inte ihåg vem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 När jag läser detta så får det mig att tänka på min syrra och hennes polare.. För ett par år sedan så var dom och grillade i skogen. Efter ett tag så skulle dom gå och bada lite och glömmde släcka elden. När dom väl kom upp ur badet hade den slitit sig och startat en jätte brand.. När väl brandmännen hade kommit till platsen och sen slävkt elden(som fö. tog flera timmar) hade 2-3km² skog brunnit upp.. Som tur var fanns inga hus i närheten så ingen skadade sig.. Eller hur, vilken jävla löng!! Jag går Räddningsgymnasiet och jag kan ju säga att jag blir förbannad på att småungar ska hålla på och elda, om man gör nåt sånt kostar de runt 15000kr för en utryckning i Umeå.. Så den som är pyroman eller i övrigt gillar eld, sök hjälp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 skulle stell ljuga menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 2-3km², då är de ju gräns till att de blir katastrof område, de tror jag inte! de kanske brann mycke men aldrig så mycke!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 en av mina kompisar hade en sån här hårspray och en tändare. Man startar (eller vad ska man säga) tändaren och sprayar på lågan med sprayen så har man gjort en eldkastare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 eightball: redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 en sån flaska tål runt 50grader, så de är inte så smart att göra så! tänd eld på sockarna, de brinner väldigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 2-3km², då är de ju gräns till att de blir katastrof område, de tror jag inte! de kanske brann mycke men aldrig så mycke!! överdriva och ljuga e inte samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 (redigerad) de där är ju inte ens en överdrift, de är ju som att tända på halv Umeå, de är rent skitsnack!! de är ju som om jag skulle ha skjutit Olof Palme i fylla, jag va bara tre månader när han sköts! Redigerad 2 maj, 2003 av Simon_ume Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 eightball: redan ja men jag var ju iof 8 år då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Eller hur, vilken jävla löng!! Jag går Räddningsgymnasiet och jag kan ju säga att jag blir förbannad på att småungar ska hålla på och elda, om man gör nåt sånt kostar de runt 15000kr för en utryckning i Umeå.. Så den som är pyroman eller i övrigt gillar eld, sök hjälp.. Tro mig inte då din fule fan.. Du kan ju alltid ringa min syrra och fråga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Tro mig inte då din fule fan.. Du kan ju alltid ringa min syrra och fråga... jag tror mer på Simon...eftersom han går brandmans linjen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 jag tror dig ändå inte, vet du hur mycke de är, de är lika mycke som Umeås innerstad (nästan)! dom måste ha fått betala en jävla massa pengar, och om branden är så stor tar de mer än några timmar de tar dagar kanske veckor!! idiot!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 2 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 jag tror dig ändå inte, vet du hur mycke de är, de är lika mycke som Umeås innerstad (nästan)! dom måste ha fått betala en jävla massa pengar, och om branden är så stor tar de mer än några timmar de tar dagar kanske veckor!! idiot!! Ta det lungt nu! Jag vill inte att denna topicen skall låsas bara för att ni håller på. Förresten, så eftersom du inte har sett hur mycket det har brunnit, så kan du inte säga något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Men fattar du inte, fråga vilken brandman som helst, de är inte rimligt!! ska de vara så jävla svårt att fatta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts