GTA3 freak Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 (redigerad) Håller med GTA3_PLAYER. Annars kan man skriva den andras namn, t.ex: forumit1: Ja den är grym! Redigerad 25 april, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 håller med gta player å...det vore bättre om man kunde ta bort när man quotear...alltså ta bort del äldsta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 om man ska svara på posten över behöver man ju inte quota (som jag inte gjorde nu) men om jag skriver ett inlägg typ 5 poster upp som gäller dig, så e det väl bra att quota?? annars kanske nån annan tror att du menar han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 26 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Personligen tycker jag att det är bra att quota. Förresten, det har varit ännu en gräsbrand exakt bredvid den gräsbranden jag och mina polare gjorde. Nu ser det ut som om allt har brunnit på samma gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 hehe kom brandkåren?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 26 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 hehe kom brandkåren?? Vet inte, men det stod i tidningen efteråt. Om brandkåren kom tror dem nog att det var jag med mina polare som hade tänt på igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Vet inte, men det stod i tidningen efteråt. Om brandkåren kom tror dem nog att det var jag med mina polare som hade tänt på igen. haha grymt....i lantmännen i våran kommun så vart det en gräsbrand...det rök som bara den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 haha grymt....i lantmännen i våran kommun så vart det en gräsbrand...det rök som bara den... japp...höll på att bli överkörd av branbilen..hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 japp...höll på att bli överkörd av branbilen..hehe gjorde du? jag va inte me...liksom hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 gjorde du? jag va inte me...liksom hehe... du satt liksom och jobba! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 du satt liksom och jobba! ja va f*n... läraren blev ju skitarg...skulle ringa hem till föräldrarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 ja va f*n... läraren blev ju skitarg...skulle ringa hem till föräldrarna... men inte till mina!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 men inte till mina!! nej till droggängets föräldrar...hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 nej till droggängets föräldrar...hehe hehe...hoppas hon ringer till dom!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 japp...höll på att bli överkörd av branbilen..hehe vore lustigare om det skulle varit en ambulans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 vore lustigare om det skulle varit en ambulans... Hehe.. Kanske en ambulans förare som har kört GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 *host*Eldfara, inte skolproblem... *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Personligen tycker jag att det är bra att quota. Förresten, det har varit ännu en gräsbrand exakt bredvid den gräsbranden jag och mina polare gjorde. Nu ser det ut som om allt har brunnit på samma gång. Hehe...vilken gräsbrand då???Den första eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 hehe...hoppas hon ringer till dom!! japp...hoppas det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 när jag tänker efter så minns jag att det fanns en lite "ehhrmm" konstig kille som visste att bakpulver svällde i ugnen! så en dag hade han en balong med lite bensin och bakpulver och sen tog han en tändare och höll lågan under ballonder men (självklart) hände inget! då blåte han in lite luft och försökte igen, men det gick inte..då blåste han i mer luft och tände eld på sk*ten då smällde den rätt upp i ansiktet på honom ni skulle ha sett hur han såg utt med hela ansiktet i bakpulver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts