XmaN Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 öh vilken brand? asså jag vet inte om man vågar säga men det e försök till mordbrand alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 20 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 asså jag vet inte om man vågar säga men det e försök till mordbrand alla fall Fortsätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Fortsätt... Nja vill nog inte säga mer för dom utreder det nog fortfarande.... Men jag kan säga att det inta av nån i stugan alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Ni e lite lösa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Jag skröt inte! då kan du säga likadant till 100 andra som har skrivigt i denna topic... sluta spamma med två poster... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 21 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Nja vill nog inte säga mer för dom utreder det nog fortfarande.... Men jag kan säga att det inta av nån i stugan alla fall Förklara sista meningen, jag förstod inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 sluta spamma med två poster... Har du problem med att det kanske blev nått fel på mitt internet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Har du problem med att det kanske blev nått fel på mitt internet eller? Men ge er båda två nu va... Bäde Joey och SAAB Lover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Men ge er båda två nu va... Bäde Joey och SAAB Lover Han ska inte lägga sig i hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Han ska inte lägga sig i hela tiden! Men skit i han bara då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Förklara sista meningen, jag förstod inte. Okej ni tände på ett tomt hus... Vad var det för hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Men skit i han bara då... Han går i min klass å...Han vill typ jävlas med mig? Jobbigt e det iaf.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Han går i min klass å...Han vill typ jävlas med mig? Jobbigt e det iaf.... Ja, men det är bara att strunta i han.. Annars kan du ju alltid slå han i skolan imorgon... Det vill säga om du är starkare än han.. inte så bra att ge sig på någon som är mycket starkare än sig själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Ja, men det är bara att strunta i han.. Annars kan du ju alltid slå han i skolan imorgon... Det vill säga om du är starkare än han.. inte så bra att ge sig på någon som är mycket starkare än sig själv.. Han e lungt starkare än jag :'( :'( Men han behöver inte bli förbannad om det har brunnigt 3000 kvadratmeter här och 1 där...Då blir han slagen=bråk.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Han e lungt starkare än jag :'( :'( Men han behöver inte bli förbannad om det har brunnigt 3000 kvadratmeter här och 1 där...Då blir han slagen=bråk.... Ha me dig en vattenpistol me piss i då blir han nog skraj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Ja, men det är bara att strunta i han.. Annars kan du ju alltid slå han i skolan imorgon... Det vill säga om du är starkare än han.. inte så bra att ge sig på någon som är mycket starkare än sig själv.. Haha, är det fröken som ska avsluta ett bråk eller??? "Nu får ni säga förlåt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Ni ska veta vad som hände för mig igår: Morsan luntade, och så började det brinna i en¨stubbe lite för mycket, och hon fick spruta på den med vattenslang, och det slockna... sen, klockan halv ett på natten ungefär, så började de brinna i den igen så vi fick dra upp hela j*vla stubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 (redigerad) ok...ska smälla ner han imorrn....ne rå...jag bara skämta...ska bli vän istället... som vissa säger make love not war... så därför säger jag nu förlåt till Joey Förlåt Joey Redigerad 21 april, 2003 av SAAB Lover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 ok...ska smälla ner han imorrn....ne rå...jag bara skämta...ska bli vän istället... som vissa säger make love not war... så därför säger jag nu förlåt till Joey Förlåt Joey Humm... har man inte varit med om detta innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 22 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2003 Sluta spamma med erat j***a bråk! Det är ändå ingen som bryr sig! Återgå till ämnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts