Joey Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 en gång på nyårsafton var vi ute i vårt landställe där e vårt hus omringat av skog då skulle vi(min bror pappa och mamma kanske farfar)tända på en raket som låg i snön och när vi tände på ramlade den omkull och skjöts iväg rakt mot skogen det var tur att ingenting började brinna eller så. LOL!! Vi sköt upp våra raketer från vodkaflaskor...Tomma förståss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 LOL!! Vi sköt upp våra raketer från vodkaflaskor...Tomma förståss... Fulla skulle dom ha vart ....Vodka brinner väl ganska bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 16 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 Fulla skulle dom ha vart ....Vodka brinner väl ganska bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 ja gjorde en bensin bomb igår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 18 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Nån som vet någon bra göra-egna-bomber-sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Se upp med hemmagjorda bomber då det är mycket farligt. En i min skola stal från kemin och lagade en bomb av det han stulit vilket resulterade i att han miste några fingrar plus att han fick en snygg brännskada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Nån som vet någon bra göra-egna-bomber-sida? Här - fast han har snott det mesta från Swedish Infomania. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 min farsa var en riktig bombare när han var liten sprängde brevlådor så dom pulviserades! jag är riktigt stolt över han fast jag får inte göra såna grejor nu men jag gör det ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 mina grannar skulle elda sin åker nu för en timme sen och det brann så mykke att brandkåren kom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 brandkåren bruka komma när jag gör upp en brasa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 mina grannar skulle elda sin åker nu för en timme sen och det brann så mykke att brandkåren kom... ha inget mos vad som hände när våran bensinbomb small...det började brinna skit mycket men vi lyckades släcka den själva med vattenslangen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 ha inget mos vad som hände när våran bensinbomb small...det började brinna skit mycket men vi lyckades släcka den själva med vattenslangen... Jag tror inte att en bensinbomb brinner lika mykke som en stor gräsbrand...folk från runhällen 1 mil bort såg rök och vissa såg lågor.....eftersom det kom 2 stycken brandbilar ochså.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 Jag tror inte att en bensinbomb brinner lika mykke som en stor gräsbrand...folk från runhällen 1 mil bort såg rök och vissa såg lågor.....eftersom det kom 2 stycken brandbilar ochså.... jo du...ett träd tändes på till och med... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 jo du...ett träd tändes på till och med... (:!!! så du menar att 3000 kvadratmeter inte e farligare än ett träd som brinner?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 Men grabbar.. sluta... Eld är inget man ska leka med, så varför bråkar ni om vem som hade störst lågor... Ingen bryr sig ändå... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 fråga den där Joey som håller på å skryter med en j*vla ful gräsbrand... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 Hehe vill inte skryta men jag lovar att jag knäcker alla det va inte en stor brand men det va skit farligt och jag ångrar mig nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Hehe vill inte skryta men jag lovar att jag knäcker alla det va inte en stor brand men det va skit farligt och jag ångrar mig nu! öh vilken brand? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 fråga den där Joey som håller på å skryter med en j*vla ful gräsbrand... Jag skröt inte! då kan du säga likadant till 100 andra som har skrivigt i denna topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 fråga den där Joey som håller på å skryter med en j*vla ful gräsbrand... Jag skröt inte! då kan du säga likadant till 100 andra som har skrivigt i denna topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts