SAAB Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 det kan bli för farligt så man måste akta sig...långt avstånd så man inte får nåt på sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Fel det med.. För det första så ska man dränka in trasan i fotogen.. Aldrig att den kommer fortsätta brinna när du kastar flaskan.. För det andra så ska man sätta trasan mitt över hålet och sedan sätta en träkork(eller gummi) i hålet så att inget läcker ut och tända på.. Sen är det bara att kasta och se förödelsen.. Jag och två polare(säger inte deras namn) råkade "provkasta" inne i en fabrik som inte såg så fin ut.. Som tur var va vi inte straffmyndiga och skadorna var inte så stora så polisen gjorde inget.. bran hela byggnaden ner eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 bran hela byggnaden ner eller? hoppas den inte gjorde det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 bran hela byggnaden ner eller? Fabriken var ju tom och det mesta var av betong så det hände inte så mycket mer än att det blev jävligt svart där inne och hela byggnaden blev rökskadad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Fabriken var ju tom och det mesta var av betong så det hände inte så mycket mer än att det blev jävligt svart där inne och hela byggnaden blev rökskadad... tur det...annars hade ni blivit skyldiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Jopp.. Det hade vi antagligen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Han har en bra uppmaning! AKTA ER! Jag brände nästan ner min lågstadie skolan.. (torska) fick fett mycke skit för det.. akta er för farbror blå innan ni tänker fjuta! på nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 i min gammla skola i sthlm så var den en knarkare som hade suttit på en bänk utan för lågstadied en lördagkväll och slängt en cigg mot vägen och det hade börjat brinna och hela lågstadiet brann ner...sen när polisen kom så sa han bara: ojdå...LOL LOL LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 i min gammla skola i sthlm så var den en knarkare som hade suttit på en bänk utan för lågstadied en lördagkväll och slängt en cigg mot vägen och det hade börjat brinna och hela lågstadiet brann ner...sen när polisen kom så sa han bara: ojdå...LOL LOL LOL jag kasta in en molotov, men inte ett piss hände trasan slockna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 (redigerad) jag kasta in en molotov, men inte ett piss hände trasan slockna. En av mina kompisar tryckte in en smällare i en död gädda...sen när det smällde så sprutade det tarmar och skit över oss! Redigerad 11 april, 2003 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 En av mina kompisar tryckte in en smällare i en död gädda...sen när det smällde så sprutade det tarmar och skit över oss! HAHHAHAHAHAHAHA!!! Det är ju så jävla kul!! Brukar göra det på "landet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Hmm...Det närmaste jag kan komma något av det här slaget är väl att jag brännt mig på pappas grill någon gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 HAHHAHAHAHAHAHA!!! Det är ju så jävla kul!! Brukar göra det på "landet" Kollade på Tv och det var en STOR val som hade strandat och dött å det lukta skit där...Då fick en kille i uppdrag att ta bort valen så han sprängde den...Sprutade köttbitar över hela byn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 (redigerad) Hmm...Det närmaste jag kan komma något av det här slaget är väl att jag brännt mig på pappas grill någon gång... Du e en hederlig medborgare! Angående valen!: HAHAHAHAHAHHAHAHAHAA! Redigerad 11 april, 2003 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Hmm...Det närmaste jag kan komma något av det här slaget är väl att jag brännt mig på pappas grill någon gång... Det värsta jag vet e folk som inte vågar testa lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Det värsta jag vet e folk som inte vågar testa lite Jaja... :"> jag måste faktiskt erkänna att det där med sprängd gädda lät frestande...jag har líte överblivna smällare från nyår hos mamma, Och pappa läggar ofta nät på landet om sommrarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Jaja... :"> jag måste faktiskt erkänna att det där med sprängd gädda lät frestande...jag har líte överblivna smällare från nyår hos mamma, Och pappa läggar ofta nät på landet om sommrarna... Bra!! Spräng nårra gäddor vetja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Bra!! Spräng nårra gäddor vetja Och ta KORT, massor d skulle vara ql att se.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Jag lovar jag knäcker er alla när det gäller elda!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Jag lovar jag knäcker er alla när det gäller elda!! med ciggaretter eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts