SAAB Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 jag fattar inte varför du e sån? skulle bli skönt å slippa dig...ska ändå flytta snart och då kommer du bli helt ensam...haha... Borde egentligen inte bry mig om erat patetiska bråk men enligt mig är Joey något trevligare än dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Borde egentligen inte bry mig om erat patetiska bråk men enligt mig är Joey något trevligare än dig... tyck de...men han e skiitotrevlig i verlkligheten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Dom går i samma klass tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 tyck de...men han e skiitotrevlig i verlkligheten... Sluta bråka! Förresten, känner du Joey? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 (redigerad) jag fattar inte varför du e sån? skulle bli skönt å slippa dig...ska ändå flytta snart och då kommer du bli helt ensam...haha... Då får man fråga...så du tycker att man e ensam om man har Per, Rikard, krispin, Skoog, Emil som kompisar? för det första så ska jag byta till 8 B sen iaf..det e du som kommer att va ensam eftersom du e så jävla otrevlig mot alla i skolan Du ska inte komma å tro att du kan säga vad du vill för folk blir förbannade Redigerad 22 juni, 2003 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Borde egentligen inte bry mig om erat patetiska bråk men enligt mig är Joey något trevligare än dig... tyck de...men han e skiitotrevlig i verlkligheten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 jag fattar inte varför du e sån? skulle bli skönt å slippa dig...ska ändå flytta snart och då kommer du bli helt ensam...haha... Borde egentligen inte bry mig om erat patetiska bråk men enligt mig är Joey något trevligare än dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Joey...du bor i en av sveriges fattigaste kommuner....själv så ska man flytta till en av de rikaste...kommer få mycke bättre kompisar här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Joey...du bor i en av sveriges fattigaste kommuner....själv så ska man flytta till en av de rikaste...kommer få mycke bättre kompisar här... Vilken kommun bor Joey i? Vilken skall du flytta till, SAAB Lover? PS: Sluta bråka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Joey...du bor i en av sveriges fattigaste kommuner....själv så ska man flytta till en av de rikaste...kommer få mycke bättre kompisar här... Det blir iaf ADSL här i höst...och man får inte bättre kompisar om man inte ändrar på sitt humör du muckar ju med alla i skolan så=no friends.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Det blir iaf ADSL här i höst...och man får inte bättre kompisar om man inte ändrar på sitt humör du muckar ju med alla i skolan så=no friends.. vad fan vet du om de...du vet ju fan inte ett skvett...å du mr mister...den heter Kungsbacka kommun och den ja bor i nu heter heby kommun... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 29 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 vad fan vet du om de...du vet ju fan inte ett skvett...å du mr mister...den heter Kungsbacka kommun och den ja bor i nu heter heby kommun... Var är Heby kommun? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Joey...du bor i en av sveriges fattigaste kommuner....själv så ska man flytta till en av de rikaste...kommer få mycke bättre kompisar här... rikemans barn skoja bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Joey...du bor i en av sveriges fattigaste kommuner....själv så ska man flytta till en av de rikaste...kommer få mycke bättre kompisar här... Det kan finnas bra kompisar även där det är fattigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Det kan finnas bra kompisar även där det är fattigt Ja.. bara för att man flyttar så får man inte me,r kompisar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 ja tror man får mer kompisar om man bor bland de fattigaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 tror jag me... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 dom som är rika är så diviga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 sluta detta nu...vi har slutat bråkat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts