Tigern Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Håll nu ionte på med några dumheter... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Kan inte receptet. Det är inte jag som tillverkar dem. Tyvärr. aja man få väl prova lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 aja man få väl prova lite... Testa att blanda olika syror. T ex saltsyra och salpeter. Vem vet, det kanske är årets bomb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Testa att blanda olika syror. T ex saltsyra och salpeter. Vem vet, det kanske är årets bomb? det märker ni nog...om jag råkar smälla huvet av mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 det märker ni nog...om jag råkar smälla huvet av mig... Har du testat än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Har du testat än? (:!!! nej inte än...e inte så lätt i en stad...men ska snart hem å testa de...jag e på semester i en lite större stad...annars så bor ja utanför en byhåla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 varning: pyramid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 nej inte än...e inte så lätt i en stad...men ska snart hem å testa de...jag e på semester i en lite större stad...annars så bor ja utanför en byhåla... Vilken stad är du i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix_89 Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Förstår inte det roliga med att lunta.... löjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the predator Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Det hände en liknande grej vid min skola för nåt år sedan, då var det två killar som hade tänt eld på ängen brevid skolan. Som tur var höll sig branden kvar på ängen och brandkåren kom till platsen innan elden spred sig vidare till skogen. Men dessa "pyromaner" hjälpte minsann inte till vid släckningsarbetet utan dom flydde därifrån, en lärare som stod och rökte hann dock se vilka det var. när jag var sju år brann ica afären ner det var några ungdomar (av misstag) råka tända eld på det jag känner en av killarnas lillebror han är en riktig buse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Vilken stad är du i? i Uppsala trakterna och ibland i GBG trakterna...men ganska snart i bara GBG trakterna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 det märker ni nog...om jag råkar smälla huvet av mig... desso bättre så slipper man dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Rolig signatur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Rolig signatur! vem har de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 e man så j*vla klyftig och tänder eld på en skog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Plz, quota inte så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Mycket belastning eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 desso bättre så slipper man dig jag fattar inte varför du e sån? skulle bli skönt å slippa dig...ska ändå flytta snart och då kommer du bli helt ensam...haha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 jag fattar inte varför du e sån? skulle bli skönt å slippa dig...ska ändå flytta snart och då kommer du bli helt ensam...haha... Borde egentligen inte bry mig om erat patetiska bråk men enligt mig är Joey något trevligare än dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Plz, quota inte så mycket! ORD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts