Rocket_skater Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 det går......desutom så har jag en miljon gånger mer än dig... För det första:Jag skriver det tvåhundrade meddelandet i denna topic För det andra:Har man för mycket i IQ så blir mad konstig För det tredje:Tillbaka till ämnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 För det första:Jag skriver det tvåhundrade meddelandet i denna topic För det andra:Har man för mycket i IQ så blir mad konstig För det tredje:Tillbaka till ämnet sluta nu...vi e smartast i vår skola...och du kanske har för lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 sluta nu...vi e smartast i vår skola...och du kanske har för lite... just det!! nån som har brännt nått ännu eller`?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 just det!! nån som har brännt nått ännu eller`?? nej... har du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 16 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Det har regnat varje dag i en hel vecka nu, så det är lite för vått ute för att elda. Dessutom luntar jag inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Det har regnat varje dag i en hel vecka nu, så det är lite för vått ute för att elda. Dessutom luntar jag inte längre. här har det bara regnat i 2 dagar..med uppehåll (:!!! :"> (:!!! fjuttade på en soptunna (av plast)...blev värsta svarta röken av´ett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 här har det bara regnat i 2 dagar..med uppehåll :"> fjuttade på en soptunna (av plast)...blev värsta svarta röken av´ett hehe..när gjorde du de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Hehehehe Jag tog en sprayburk å en tändare. sen jagade jag min polare tills vi fick för oss att grilla maskar På tal om gäddor min polare stoppade en abborre inuti en gädda på nåt vis och stoppade in en pang-pang-smällare. Fy satan! det enda som va kvar var gäddan med ett stort hål igenom! En gång när jag typ gick i trean å campade med plugget så fiskade min polare upp en gädda. han visste inte vad han skulle göra med den men ett tokigt fanskap började hugga den med en pinne. sen pillade han ut ögat och visade det för tjejerna. mera av dem fick vi inte se på hela resan iaf sedan tog han gäddan och slet den i två delar! gissa om det var geggigt. senare så grillade min polare huvudet och kastade ut det på en äng. tre minuter senare tjoho eld överallt! han fick en sån jävla utskällning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Hehehehe Jag tog en sprayburk å en tändare. sen jagade jag min polare tills vi fick för oss att grilla maskar På tal om gäddor min polare stoppade en abborre inuti en gädda på nåt vis och stoppade in en pang-pang-smällare. Fy satan! det enda som va kvar var gäddan med ett stort hål igenom! En gång när jag typ gick i trean å campade med plugget så fiskade min polare upp en gädda. han visste inte vad han skulle göra med den men ett tokigt fanskap började hugga den med en pinne. sen pillade han ut ögat och visade det för tjejerna. mera av dem fick vi inte se på hela resan iaf sedan tog han gäddan och slet den i två delar! gissa om det var geggigt. senare så grillade min polare huvudet och kastade ut det på en äng. tre minuter senare tjoho eld överallt! han fick en sån jävla utskällning! Vilket j*vla spån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 (redigerad) kan man inte tro... äru dum i huvet eller?? har du träffat mig?! nej de har du inte så håll käften för fan!! hur många här är de som har räknat ut matte A på hösterminen och matte B den här termien, med högsta betyg?! jag har iaf de, när du har gjort de då kan du börja snacka Redigerad 17 maj, 2003 av Simon_ume Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 äru dum i huvet eller?? har du träffat mig?! nej de har du inte så håll käften för fan!! hur många här är de som har räknat ut matte A på hösterminen och matte B den här termien, med högsta betyg?! jag har iaf de, när du har gjort de då kan du börja snacka Matematik är inget bevis på hög IQ. Det är snarare ett bevis på hur mycket tid man lägger ned på att plugga, eller hur mycket man orkar göra läxorna! PS: Spamma inte i min topic igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 äru dum i huvet eller?? har du träffat mig?! nej de har du inte så håll käften för fan!! hur många här är de som har räknat ut matte A på hösterminen och matte B den här termien, med högsta betyg?! jag har iaf de, när du har gjort de då kan du börja snacka Ursäkta men va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Hehehehe Jag tog en sprayburk å en tändare. sen jagade jag min polare tills vi fick för oss att grilla maskar På tal om gäddor min polare stoppade en abborre inuti en gädda på nåt vis och stoppade in en pang-pang-smällare. Fy satan! det enda som va kvar var gäddan med ett stort hål igenom! En gång när jag typ gick i trean å campade med plugget så fiskade min polare upp en gädda. han visste inte vad han skulle göra med den men ett tokigt fanskap började hugga den med en pinne. sen pillade han ut ögat och visade det för tjejerna. mera av dem fick vi inte se på hela resan iaf sedan tog han gäddan och slet den i två delar! gissa om det var geggigt. senare så grillade min polare huvudet och kastade ut det på en äng. tre minuter senare tjoho eld överallt! han fick en sån jävla utskällning! hahahhaLOLOLOLOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Hahahaha... Läraren sa: få nu inte oljan att brinna! jag: nynnar på nån flum låt En minut senare så är hela provröret i lågor, jag och min labbpartner är sämst på laborationer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 hahahhaLOLOLOLOLOL berätta om tunnan nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Hahahaha... Läraren sa: få nu inte oljan att brinna! jag: nynnar på nån flum låt En minut senare så är hela provröret i lågor, jag och min labbpartner är sämst på laborationer Jag å tb V är grymma på det Jag slår vad om att vi är bäst på det i hela sjuan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Jag å tb V är grymma på det Jag slår vad om att vi är bäst på det i hela sjuan hehe...riktig fjutt då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 hehe...riktig fjutt då eller? Njaa.... inte direkt. Vi gör oftast vad vi ska och lite till. Men om vi vill att det ska brinna kan vi få det att brinna utav bara h*lvete... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 jag och mina två kompisar tog ett modellflygplan och elda upp det i skogen...inte så kul men ja kan berätta om en annan sak som e ungefär samma sak ja har en soft-air-gun och den smugglade ja ut från hemmet med mina två kompisar men vi tänkte skjuta på en typ luffare men vi vågade typ inte så vi skjöt på fåglar...stackars fågel :'( men när vi stod på min balkong så skjöt vi på småbarn MOHAHAHAHA dom sa vem ere som kastar sten sen såg dom oss men fröken troddde inte på dom //someone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Njaa.... inte direkt. Vi gör oftast vad vi ska och lite till. Men om vi vill att det ska brinna kan vi få det att brinna utav bara h*lvete... hehe...måste bli grymt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts