Jacker Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Jag tycker Mainland för det finns det så mycke att göra!!!! Prawn Island är sämst!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Vice Beach är rätt så coolt, har inte direkt nån favorit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 (redigerad) starfish island såklart den finns bara lyx och snabba bilar!!! Redigerad 6 april, 2003 av bossi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Jaf fick spelet igår så jag har svårt för att svara men den andra ön är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Eftersom min residens finns på Starfish Island, så är det min favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Vice Beach, det är härligast där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Jag gillar downtown Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Vice Beach, det är härligast där Vice Beach hade vart roligast om stranden inte hadde tagit upp så stor plats!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Vice Beach helt klart. Faller ofta för dom första öarna i GTA,Portland i GTA3 är ett exempel ( men staunton är roligare) Sen så fattar jag inte varför folk klagar på stranden. Visst visst den är gigantisk men det är skit skoj där. Slåss och springa på andrafolks handdukar inklusive dom självan, använda Cinematic Camera med en pcj. Där ser ni själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts