Visa Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 (redigerad) Har gjort ett liten film om gta (9sek) utan ljud...vill ni se en 5 minuters film med ljud så fixar jag det.... Filmen borde komma upp på FTP:n snart!! *edit* Fick upp den på en hemsida! Ladda ner filmen Här (zip-format) Redigerad 6 april, 2003 av Visa City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Skit kool asså!! ....Sorry att jag skriver men jag måste dra upp den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 He he, nice... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 det såg ut som om det var en biljaky Hur gör du de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Hur gör du de? Jag spelar in med Fraps (www.fraps.com) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 fattar ingenting om de där programmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 fattar ingenting om de där programmet kolla guiden som finns på sidan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 eller fråga mig om du vill ha hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 (redigerad) Hur tittar man på filmen Redigerad 7 april, 2003 av kaninen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 lmao, vilket operativsystem har du kaninen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Hur tittar man på filmen öhh...Man zippar upp den med tex. WinZip eller WinRar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 öhh...Man zippar upp den med tex. WinZip eller WinRar man kan även använda "turbo zip". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 man kan även använda "turbo zip". Om filmen kommer upp på FTP:n (Har lagt den i /incoming) så kan man ladda ner filmen direkt (mpg) iställer för Zip! Kanske du kunde fixa det hultan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 När jag tittar i mapen fraps så står bara et dumt skriv sak vad ska man göra med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 inget...starta filen tryck F9 när du är inne i ett spel och F9 när du ska sluta spela in så hamnar filen i C:\Fraps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Ok tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 (redigerad) inget...starta filen tryck F9 när du är inne i ett spel och F9 när du ska sluta spela in så hamnar filen i C:\Fraps De finns ingen filmfil i C:\Program\Fraps. Där finns bara fraps.exe, fraps.dll och uninstallfilen... Jag gjorde som du sa att man skulle göra för att spela in... *edit de funkar nu, de va en sak jag skulle ha ställt in Redigerad 7 april, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Hur klipper man i filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Ok, jag har kört detta program förut. Filmerna blir så in i h*lvete stora 309 mb för en halv minut. Hur lyckades du få den till så lite minne? Har du nåt program som man kan kompromera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Ok, jag har kört detta program förut. Filmerna blir så in i h*lvete stora 309 mb för en halv minut. Hur lyckades du få den till så lite minne? Har du nåt program som man kan kompromera? hahaha, min film var 6 sekunder o va på 85mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts