Jojje Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 (redigerad) Hejsan! Jag vill gärna veta vilka bilspel ni tycker bäst om. OBS: Rösta först innan ni svarar på detta meddelande! Jojje Redigerad 6 april, 2003 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 vote: gta3 men det är inget bilspel Det roligaste bilspelet är TOCA Race Driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 nej, det är ju det inte....... men GTA har ju något med bilar att göra (Grand Theft Auto) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 varför är inte gran turismo 3 med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 varför är inte gran turismo 3 med??? Eller Vice City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Eller Vice City? för att de inte é ett bilspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 för att de inte é ett bilspel Är GTA 3 det, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Är GTA 3 det, då? men nej så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 men nej så klart det som e bil spel e typ nfs serien och gran turismo och alla andra bilspel...som man bara kör bil i tex...men gta serien e brottspel så det e inga bilspel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 sjärlv tycker jag nog need for speed 3 hot pursuit orginalet en riki klassiker mkt roligt också jag har ju inte kört hp2 bara demot men hann bara spela i ca 20 sek innan datorn startade om sig mitt i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 gran turismo 3 är helt klart bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Grand Turismo 3.......helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Grand Turismo 3.......helt klart nej nfs serien så klart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 nej nfs serien så klart... Håller med till 100%!!! Och jag e inte säker på att GTA3 e ett bilspel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Kommer ihåg när jag nyss hade fått min förra data för flera år sen o de första spelet var Need For Speed II, f*n va ja spela de då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Kommer ihåg när jag nyss hade fått min förra data för flera år sen o de första spelet var Need For Speed II, f*n va ja spela de då samma här...tyckte att det var skit kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 samma här...tyckte att det var skit kul! jag tyckte också det...det va skitkul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts