kaninen Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 (redigerad) Undrade Efter vilket updrag? Redigerad 6 april, 2003 av kaninen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Jasså du har fått Vice City Men iaf. Du måste klara typ 15 uppdrag och då kommer broarna att öppnas.... Läs min lilla guide på början av spelet Guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 6 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Nä det där har jag redan klarat jag köpte en större guide på spel butiken den va 175 sidor där det stog var alla hidden pagages log men vad heter updraget när man kommer till en annan ö jag är på "death row" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 då är du väl på adra ön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 6 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Va är jag jag har bara haft det i 1 dag.men hur kommer man till 3:ans ö ra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 hmm...treans ö?? det finns väl bara två stora? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 6 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Ok men vet du var heli coptern finns jag vill flyga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Högt uppe på andra ön finns ett ställe som heter Hyman Condo....köp det det finns en heli på taket där... annars finns det ett på ditt tak (Vercetti) V Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 6 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Ok tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Jag kom till Mainland efter uppdraget Gaurdian Angel!! då gjorde jag så här, och jag fuska inte, :jag åkte till Diaz Mansion och sprang till gräsmattan på baksidan av huset och då kom det eb båt och krocka på kanten och då hoppa jag på den och körde iväg!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 6 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Jag kom till Mainland efter uppdraget Gaurdian Angel!! då gjorde jag så här, och jag fuska inte, :jag åkte till Diaz Mansion och sprang till gräsmattan på baksidan av huset och då kom det eb båt och krocka på kanten och då hoppa jag på den och körde iväg!!! Det updraget va jätte lätt specielt med motor cyckeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 7 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Var hittar man en dodo jag vill flyga med en dodo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 du måste klara uppdraget "dildo dodo" för filmstudion först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 7 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Det är ingen Dodo, flygplanet heter skimmer och är ett sjöflygplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts