Robert86 Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Tja! Jag vet att jag har skrivit det här förut men det var kanske när inte så många klarat 100%. Jag klarade det i November . Jag hade tänkt att vi skulle kunna ha en tävling för hur snabbt man kan klara 100%. Eftersom man inte kan kontrollera fusk så får vi väl säga att det är tillåtet med det. Alla medel tillåtna. Ta gärna kort med digitalkamera och lägg in bilden. Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Har dessvärre ingen d-kamera. Men jag klarade det på 30 tim och 12 min. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 6 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 inte jag heller men ska skaffa, någon som har klarat under 20 timmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts