ojay Skrivet 1 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2002 Har en 1,7ghz 512 ram, Geforce3 Ti-200 64M, DDR Borde det hacka när det regnar eller poliser jagar en tex på denna dator..det tycker inte jag iallafall..Kör även på den lägsta upplösningen. Vad säger hultenius om det här..? har även laddat ner filen du pejstade på en annan tråd som man skulle ha om man hade Geforce kort.. /mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 1 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2002 Har du laddat ner dem nyaste drivrutiner för ditt 3d kort? Inte XP patchen utan uppdatering till 3d kortet. Borde finnas här nvidia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2002 Hmm, mycket konstigt... med den datorn också... Jag ska ta en lite djupare koll på det där med grafikproblem. Det började hacka lite på min datorn med, efter att jag kom till 2:a eller 3:e ön, inte innan. För mig spelar det ingen roll om jag kör i 640x480 eller 1024x786, det hackar ändå lika mycket, det måste vara något annat som gör att det hackar. Min dator: 1,4 ghz, 256mb RAM, GeForce 2 GTA 32mb, WinXP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2002 Jag har postat en nyhet om en jättebra patch nu. Denna patch gjorde att i alla fall jag blev av med alla småhack! Läs nyheten här. Jag har också fått reda på att GTA3 även kräver mycket av hårddisken, defragmentera den om du inte gjort det på länge. Hoppas det fixar sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zaibatzu Skrivet 1 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2002 Tack Hultenius!!! Alla småhack är borta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rohzcak Skrivet 2 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2002 Hmm.. Funkar skitbra för mig för mig i 1280x1024 på en 1.4GHz, Geforce 3 Ti-500, 1024 MB Ram, W2k pro... Maybe it's just me... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 2 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2002 Det är win xp som gör dom där som "hacken". Efter jag installerat WIN 2000 försvann dom helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rohzcak Skrivet 3 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2002 Jag upptäckte en markant försämring efter att jag lagt till en massa mp3:or, trots att de bara var genvägar. Verkar som om mp3-spelaren tar en hel del resurser... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 4 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2002 För mig hackar det endast på andra ön...och där hackar det mycket och det spelar ingen roll vilken upplösning jag har. Jag har testat Cheffz Patch V2, men det hjälpte inte och jag har tagit bort mina mp3:or. Vad ska jag ta mig till? Får hoppas på en bra patch. 1.4GHz 256Mb ram 40 G hårddisk 64 MB Geforce 2 kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ojay Skrivet 5 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2002 Den patchen tog bort mina problem helt sedan jag installerat den, men nu helt plötsligt 5 dagar senare har det börjat hacka igen precis som innan, och det hackar även om man installerar patchen igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knille Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Installerade om mitt win2k häromdagen. Innan flöt spelet på bra med tanke på min dator. (AMD 850 Mhz, Geforce 2 GTS och 256 RAM). Kör på 800*600 och trails off. Men efter ominstallationen hackade det nåt j*******. Kom på att jag inte installerat Service Pack 2. DET gjorde susen ska jag säga. Testa det om ni har problem. (Och använder win2k) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Ojay, jag har EXAKT samma 1,7 mhz ,Geforce3 och allt.......jag kan bara köra 800x600....det är tyvärr max för våran typ av dator. Det är bara nåt fusk med kraven dom ställt med GTA3.....dom stämmer inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 7 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2002 det bästa grafik kortet är nvidia geforce 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2002 Ojay, jag har EXAKT samma 1,7 mhz ,Geforce3 och allt.......jag kan bara köra 800x600....det är tyvärr max för våran typ av dator. Det är bara nåt fusk med kraven dom ställt med GTA3.....dom stämmer inte. Det är lite konstigt... men om man avinstallerar GTA3 och installerar det igen och startar ett nytt spel, inte ladda, så flytter det helt plötsligt på som aldrig förr. Testa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 13 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2002 det bästa grafik kortet är nvidia geforce 4 det beror ju på vilket kort du har, vissa Geforce 3 är ju betydligt bättre än budgetversionerna på Geforce 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jajajaa.... Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 <_< tycker det är lite skumt med mitt gta tre jag kan liksom inte spara, det blir nå jävla unhandeled situation eller nå skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jajajaa.... Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 jag kan SpArA men inte ladda HeHe HoHoHo HaAHaaHa! nej..det va inte kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jajajaa.... Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 prova ändra växlings filen till en stabil siffra! EEK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 om du har det crackat så ladda ner en ny gta3.exe så funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jajajaa.... Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 från typ gamecopyword.com jaaa... jävla onödigt inlägg =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts