VaXXoR Skrivet 10 maj, 2019 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2019 Hej! Skriver här för att jag har ett sjukt irriterande problem med mina högtalare till datorn. Jag har ett par Edifier e3350 Prisma som sitter inkopplade i min stationära. Men då och då under dagarna då jag startar datorn/högtalarna så ansluter dom till någons bluetooth som har anslutit sig till dom av någon anledning. Någon som vet vad man kan göra? Går snart och knackar dörr och ber alla stänga av bluetooth. Konstiga är att högtalarna inte prioriterar 3,5mm jacket i datorn först. Kan inte ens använda högtalarna nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 maj, 2019 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2019 Man brukar ju kunna koppla ur samtliga enheter genom att trycka reset i tio sekunder, eller motsvarande. Är det någon kod förutom 8888 eller 0000 som man måste skriva i när man parkopplar sin enhet till högtalarna för första gången? Går den att ändra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts