Fredrico Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Hej! Vet nån vad gameshark är? När jag letar efter fusk till spel brukar jag hitta en massa koder, och det står att det är gameshark koder... Hur får man sånt där gameshark att funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 det är väl en apparat som man köper till ps/ps2 och sätter dör minneskortet sitter?..... sen kan man slå in koder...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 en cd med fusk, och et tangbord till ps/ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Aha... det låter ju bra! Var skaffar man det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 sök på Google.com det lär finnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 för typ två år sen köpte jag en gameshark till min GameBoy av Br-Leksaker Dom hade fått in den av misstag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 det är bara att söka lite på olika spelbutikers hemsidor. men se till att du har rätt version av ps2, eftersom när jag beställde typ något som hette xploder till playstation så gick den inte att få in i jacket på baksidan av psx:n. Vet inte om det är så på ps2 men kolla nogrannt på infon om gamesharken eller vad du nu ska köpa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts