Logi Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Jag har klarat "keep your friends close", visst skulle man få 3 livvakter sen... När jag klarat så stog det 3 limosiner utanför, men sen gick jag in & sparade & när jag kom ut så var dom borta... what should I do??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Nej. När man fått 100% så ska man få 3 livvakter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 5 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Nej. När man fått 100% så ska man få 3 livvakter. Men varför stod det 3 limos utanför först men när jag sparat så var dom borta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Men varför stod det 3 limos utanför först men när jag sparat så var dom borta... en kompis sa att det fanns 3 limmos, gick dom 3 sönder så fanns de inga mer att hämta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 en kompis sa att det fanns 3 limmos, gick dom 3 sönder så fanns de inga mer att hämta... Det var sonny's limos. Pang pang! Booom! Hehe!! SPLASCH!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 5 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Det var sonny's limos. Pang pang! Booom! Hehe!! SPLASCH!!!!!!!!! He he, okey, då vet jag... Tack...!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts