Merkky Skrivet 1 oktober, 2018 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2018 AlltsĂ„. đ Dom gör ett galet hopp rent tekniskt, det hĂ€r kommer att bli fantastiskt. Ser fram emot att se hur detta översĂ€tts till framtida GTA-spel. 1 Citera LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 oktober, 2018 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2018 Var det bara jag som inte blev sÄdÀr jÀmrans impad av gameplayet? Naturmiljöerna Àr ju enastÄende naturligtvis, men vi fick inte direkt se nÄgra nya features i videon. Allt verkar efterapat frÄn San Andreas och RDR1, med en vidareutveckling av GTA Vs HUD/interface. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2018 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2018 12 minuter sedan, Henkibojj skrev: Var det bara jag som inte blev sÄdÀr jÀmrans impad av gameplayet? Naturmiljöerna Àr ju enastÄende naturligtvis, men vi fick inte direkt se nÄgra nya features i videon. Allt verkar efterapat frÄn San Andreas och RDR1, med en vidareutveckling av GTA Vs HUD/interface. Nej det var exakt min kÀnsla nÀr jag sÄg det med. Spelet Àr sÀkert 10/10 kanonkul, men det var ju inget nyskapande direkt. Men det fick mig hypead ÀndÄ.  Och jag kommer med sÀkerhet aldrig ens spela det om det inte kommer till PC. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 oktober, 2018 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2018 23 minuter sedan, Kebab skrev: Och jag kommer med sÀkerhet aldrig ens spela det om det inte kommer till PC. VadÄrÄ? Kom hem till mig och lira nÄn gÄng, vafan. Jag bjuder pÄ bÀrs. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Recommended Posts