skribb Skrivet 30 september, 2018 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2018 jag dör 2 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 30 september, 2018 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2018 17 minuter sedan, skribb skrev: jag dör Snälla gör inte det. Jag tycker om dig ❤️ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 september, 2018 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2018 en timme sedan, skribb skrev: jag dör Lol! Jag tänkte inte säga så mycket, men jag och Hultan petade lite på lite fräscha förändringar här på forumet. Igår, faktiskt. Faktum är att jag redan tjuvstartat 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 september, 2018 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2018 var tvungen att titta förbi då jag hittade en forumtråd när jag googlade idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 september, 2018 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2018 (redigerad) Editoroo: Kan man inte längre förhandsvisa inlägg? Redigerad 30 september, 2018 av Merkky 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 september, 2018 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2018 15 minuter sedan, Merkky skrev: Editoroo: Kan man inte längre förhandsvisa inlägg? Den featuren (som jag älskade) försvann i WYSIWYG (som jag fortfarande inte gillar). Vad var det du ville förhandskolla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 oktober, 2018 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2018 10 timmar sedan, Henkibojj skrev: Den featuren (som jag älskade) försvann i WYSIWYG (som jag fortfarande inte gillar). Vad var det du ville förhandskolla? Jag bara noterade det. Främst för att jag var osäker på om jag skulle använda embed-koden eller bara direktlänken till YT. Märkte att det var den sistnämnda när jag klistrade in länken och editorn reagerade med en spelare, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2018 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2018 2018-09-30 at 18:51, skribb skrev: var tvungen att titta förbi då jag hittade en forumtråd när jag googlade idag. Var det "Vad betyder runka?"? 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 oktober, 2018 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2018 2 timmar sedan, Kebab skrev: Var det "Vad betyder runka?"? Jag tror det var den om dämpningspapper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 oktober, 2018 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2018 2018-09-30 at 16:56, skribb skrev: jag dör SKRIBB Var det detta konto eller Rocket_Skater jag använde på din tid? Minns inte ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 oktober, 2018 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2018 09/30/2018 at 18:51, skribb skrev: var tvungen att titta förbi då jag hittade en forumtråd när jag googlade idag. Var det du som gjorde nån skum video i GTA VC, pomperipossa? Jag tror jag har den sparad någonstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 oktober, 2018 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2018 Skribb! Gamle vän! Är det inte dags att öppna n0llans forum igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 oktober, 2018 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2018 Detta forum trotsar naturlagarna! 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 oktober, 2018 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2018 (redigerad) Fick bara för mig att logga in på gtasajten av någon anledning. Hade glömt bort lösenordet så var tvungen att nollställa. Det var ett tag sedan jag skrev ett inlägg här. Kul att forumet fortfarande lever - hur det fortfarande lever förstår jag dock inte! Redigerad 8 oktober, 2018 av Cyper 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 oktober, 2018 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2018 3 timmar sedan, Cyper skrev: Fick bara för mig att logga in på gtasajten av någon anledning. Hade glömt bort lösenordet så var tvungen att nollställa. Det var ett tag sedan jag skrev ett inlägg här. Kul att forumet fortfarande lever - hur det fortfarande lever förstår jag dock inte! 2018-10-05 at 18:40, The Dude skrev: Detta forum trotsar naturlagarna! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 oktober, 2018 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2018 2018-10-02 at 02:41, Siana skrev: SKRIBB Var det detta konto eller Rocket_Skater jag använde på din tid? Minns inte ens. dunno men din avatar känns bekant👍 2018-10-02 at 07:57, Henkibojj skrev: Var det du som gjorde nån skum video i GTA VC, pomperipossa? Jag tror jag har den sparad någonstans That me. den får du gärna ladda upp nånstans för jag har inte kvar den 2018-10-03 at 21:29, Weener skrev: Skribb! Gamle vän! Är det inte dags att öppna n0llans forum igen? AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 oktober, 2018 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2018 18 timmar sedan, skribb skrev: 👍 AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH Jävligt goa tider! Emoji-sagor, skitsnack om GTAsajten som vi då låg i krig med och annat smått och gott va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 oktober, 2018 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2018 2018-10-14 at 11:41, Weener skrev: Jävligt goa tider! Emoji-sagor, skitsnack om GTAsajten som vi då låg i krig med och annat smått och gott va! Inget jag skulle minnas utan att bli påminnd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 oktober, 2018 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2018 2018-10-14 at 11:41, Weener skrev: Jävligt goa tider! Emoji-sagor, skitsnack om GTAsajten som vi då låg i krig med och annat smått och gott va! På den tiden hette det smilies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 20 oktober, 2018 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2018 2018-10-16 at 18:54, Kebab skrev: På den tiden hette det smilies. Jag säger fortfarande smileys, "ämooji" låter bara körnstigt 2 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts