Hultenius Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 Det är så här jag har tänkt att den nya loggan ska vara: http://www.gtasajten.com?banner=2 Uppe i högra hörnet finns en flashfil som gör lite reklam och talar om lite aktuella saker. (OBS! Flashfilen kommer inte se ut så där, jag skulle bara visa er vad jag menade) Till höger är en gammal hederlig jpg-logo. Kommentera gärna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 den nya loggan blev snyggare. tycker jag men, jag vet ju inte vad andra tycker, men dom gillar den säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 9/10 mycket bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 Den är ju så mycket snyggare...!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 den va mycke snyggare, den gamla var så.... konstig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 Sajten ser mycket fräschare ut med den nya loggan, men varför laddas inte rutan till höger? Är det för att jag bara har Flash Player 5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 Vad bra, då kan jag koncentrera mig på kodningen av sidan igen Jag har inte så mycket kvar nu, jag tror jag kan släppa uppdatering nr.3 i helgen nån gång, när vi fått den nya servern. Som exempel har jag lyckats banta ner framsidan (nyheter) från 40kb till 25kb (exkl. bilder då) Arvid: Testa igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Snyggt.... fast jag kommer sakna den sprängda swatgubben... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Flash-delen av den nya loggan vill inte fungera för mig, jag väntar hur länge som hellst men den laddas aldrig in. Jag har flash 5, måste jag ha flash 6 för att kunna se flash-animationen eller vad det e? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 verkar så...jag har flash 6 & kan se den iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Du måste ha ett specielt program för att kunna se det! Macromedia Flash Player! Ladda hem det på macromedias hemsida, tryck på DOWNLOADS när du kommer till hemsidan och tryck på Macromedia Flash Player! Själv har jag problem med shockwave! Får det inte att funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Yeah nu har jag macromedia flash player 6 och nu fungerar loggan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Yeah nu har jag macromedia flash player 6 och nu fungerar loggan!! visst var den fantastisk flashloggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dajm Skrivet 18 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2002 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts