BuZZ Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Här är länken till en Polis modd som gör att man kan göra polis uppdrag vart som hellst och man kan döda hur mycket man vill utan att polisen bryr sig och det finns ingen tid på polis uppdragen.... http://www.codenamegta3.co.uk/show_file.asp?ID=341 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Du kunde ha postat inlägget i den topic som redan finns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 5 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Ja, men dom flesta går nog inte in mer på den....Stör det dig på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 ja, de stör mig jätte mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 5 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Lägg ner nu, ok? Är ditt liv förstört nu eller? Har du inget bättre för dig en att vara irreterande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Lägg ner nu, ok? Är ditt liv förstört nu eller? Har du inget bättre för dig en att vara irreterande? Jag tror faktiskt han var ironisk, med tanke på -smilisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Jag tror faktiskt han var ironisk, med tanke på -smilisen. då tror du helt rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 5 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Jag förstog faktiskt det......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 jo, de märktes ju hur du svarade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 5 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Om det nu inte stör dig, varför skrev du det först då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Känns som om topicen kommer att låsas om ni fortsätter så här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Känns som om topicen kommer att låsas om ni fortsätter så här.. jepp ....föresten så funkar modden inte så bra....fick polis efter mig direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 jepp ....föresten så funkar modden inte så bra....fick polis efter mig direkt men man måste starta polisuppdraget först, o de kan man göra när som helst och man behöver inte vara inne i en polisbil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 6 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 BigBear tycker du inte vi ska sluta tjafsa nu? Ok? Fred? Modden funkar efter man gjort första uppdraget " Drive Misty for me" och det funkar i alla bilar även till fots........Det är en grym modd! Ha d bra och kom ihåg: Respect is everything........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 BigBear tycker du inte vi ska sluta tjafsa nu? Ok? Fred? Modden funkar efter man gjort första uppdraget " Drive Misty for me" och det funkar i alla bilar även till fots........Det är en grym modd! Ha d bra och kom ihåg: Respect is everything........ japp, fred. men de går även med savefilen som var med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 grymt...kan man säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts