J-coop Skrivet 11 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 hoppas det kommer en 2:a jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 hoppas det kommer en 2:a jag också ja verkligen...hoppas det kommer en 2a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 ja verkligen...hoppas det kommer en 2a Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Håller med till 100%!! det vore skitgrymt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 mafia: las contra notra e 1:an. och mafia:the city of lost heaven e 2:an så de e en 3:a ni pratar om!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 mafia: las contra notra e 1:an. och mafia:the city of lost heaven e 2:an så de e en 3:a ni pratar om!!!!!!!!!!! ok trean då...ursäkta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 mafia: las contra notra e 1:an. och mafia:the city of lost heaven e 2:an så de e en 3:a ni pratar om!!!!!!!!!!! är det Illusion softworks som har gjort mafia: las contra notra??? vilket år är det gjort??? och är det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 mafia: las contra notra e 1:an. och mafia:the city of lost heaven e 2:an så de e en 3:a ni pratar om!!!!!!!!!!! din prutt det heter Mafia: La Cosa Nostra (vår ensak på på italienska) inget mafiagäng är från spanien LOL Vi pratar om TVÅAN inte TREAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 din prutt det heter Mafia: La Cosa Nostra (vår ensak på på italienska) inget mafiagäng är från spanien LOL Vi pratar om TVÅAN inte TREAN då e det väl 2 an då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 17 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 Har ni hört att när man sitter och snackar med dektektiven i resturangen (1938) så säger tommy la cosa nostra men jag vet inte vad han menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Har ni hört att när man sitter och snackar med dektektiven i resturangen (1938) så säger tommy la cosa nostra men jag vet inte vad han menar (:!!! nej...säger han så? nån som vet vad det betyder...det e nog spanska i varje fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 nej...säger han så? nån som vet vad det betyder...det e nog spanska i varje fall... det betyder vår ensak...och det e italienska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 det betyder vår ensak...och det e italienska precis varför ska det vara spanska Mafia är italienska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 precis varför ska det vara spanska Mafia är italienska NEEE... e de inte Checkoslovakiskt (osäker på stavningen...) efter som om man kollar på alla namn i intron och på slutet tex Petr wochska ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 ok på så sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 ja läste en bok som heter: "bovar o banditer" där står det miljontals ord om maffia snubbar. visste ni att maffian började på den italenska ön: sicilien... där finns förut en oskriven regel: "omerta" är den och den betyder: att en liga medlem ALDRIG ska berätta för snuten om vad ledaren gör. vill ni ha mer info så kontakta mig. (kommer kanske inte svara på några veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 ja läste en bok som heter: "bovar o banditer" där står det miljontals ord om maffia snubbar. visste ni att maffian började på den italenska ön: sicilien... där finns förut en oskriven regel: "omerta" är den och den betyder: att en liga medlem ALDRIG ska berätta för snuten om vad ledaren gör. vill ni ha mer info så kontakta mig. (kommer kanske inte svara på några veckor. varför inte svara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 det är ett grymt spel med grym grafik på min data iallafall. Handlingen är ju enorm. Det utspelar ju sig som en berättelse också där Tommy sitter på caféet. Mycket bra gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2003 det är ett grymt spel med grym grafik på min data iallafall. Handlingen är ju enorm. Det utspelar ju sig som en berättelse också där Tommy sitter på caféet. Mycket bra gjort. japp...det e ju så bra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slim_Tim Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 En SuperBra Story är svårt att göra en SuperBra Uppföljare till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts