J-coop Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Någon som har hört något om det ska bli något Mafia 2 ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 not a chance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 not a chance Va? Vad menar du med det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicke_15 Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Not a chance.... men det kan ju komma en uppföljare ändå... kanske Tommys barn hämnas det som hänt Tommy i slutet av Mafia... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Jag tycker inte att dom ska göra en uppföljare.. Jo, dom kan göra en. På villkoret att dom inte gör det enbart för att tjäna pengar. Handlingen ska i så fall vara lika bra som i ettan. Villinte att det ska bli ett stort fiasko. Det är somRockstar teamet säger om att göra en gta film "A bad movie would damage our game" Samma sakmeddåliga uppföljare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 6 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Du kan ju använda mellanslag någon gång tack, men jag håller med att om dom ska göra en till Mafia så ska det vara en bra story inte bara för att tjäna pengar.Men om det skulle vara Tommys barn som ska hämnas så måste det ju vara på 50-60 kanske till och med 70-taletoch det vet jag inte om det skulle vara så roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 6 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Ojj hehe, jag kanske inte ska säga något jag missade också mellanslag på ett ställe, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Du kan ju använda mellanslag någon gång tack, men jag håller med att om dom ska göra en till Mafia så ska det vara en bra story inte bara för att tjäna pengar.Men om det skulle vara Tommys barn som ska hämnas så måste det ju vara på 50-60 kanske till och med 70-taletoch det vet jag inte om det skulle vara så roligt. Sorry, bara det att vår mellanslag tangent är seg, ska anstränga mig när det gäller mellanslag... Jag tycker att man ska anstränga sej mer på friheten i spelet än vad dom gjorde tidigare. Typ attman kan gå in i vissa hus, som i vc. Det ultimata skulle ju vara omman kunde ta gisslan !!! Men handlingen måste ju fortfarande varra bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Va? Vad menar du med det?? det kommer knappast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Abe Budd Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Jag har hört att det ska komma en uppföljare om 4-5 år tyvärr, fast jag vet inte om det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Jag tror inte att det kommer ett Mafia:2, eftersom Tommy och Paulie är döda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Jag tror inte att det kommer ett Mafia:2, eftersom Tommy och Paulie är döda Vem vet?... Tommy fick ju en dotter med Sarah... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Jag tror inte att det kommer ett Mafia:2, eftersom Tommy och Paulie är döda va !! dör snubben man spelar ?? hur kan man då köra free ride ? (har ni föresten tänkt på att man spelar hans berättelse ! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 det kommer knappast Varför tror du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Varför tror du det? 1. Tommy dör 2. Jag såg inte hans barn 3. Det skulle suga 4. Dom bara mjölkar 5. Det skulle suga 6. Det skulle suga 7. Fantasin skulle vara sämre (Syftar på utvecklarnas fantasi) 8. Det skulle suga 9. Därför 10. Det skulle suga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Löjligtt skribb. Skriver det skulle suga 5 gånger .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 det vore jätte grymt med en 2 a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 1. Tommy dör 2. Jag såg inte hans barn 3. Det skulle suga 4. Dom bara mjölkar 5. Det skulle suga 6. Det skulle suga 7. Fantasin skulle vara sämre (Syftar på utvecklarnas fantasi) 8. Det skulle suga 9. Därför 10. Det skulle suga SPOILER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 SPOILER! jag hoppas på ett mafia 2 i varjefall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts