*Kraze* Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 normännen kan? Det är troligtvis det sjukaste ni har hört en dom har gjort en gta3 site!!!: gta3.no HELT SJUKT! Och så över till något helt annat! Hultan borde lägga ut en sektion på gtasajten som bara handlar om rykten om gta VC, gta4 och gta3... ha d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 den verkar bra (men inte som gtasajten.com) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 Jodå, den är rätt snygg men det har tagit ett tag för den att komma upp. Men det är klart att norrmänen ska ha en egen GTA-sajt dom med *Kraze*: Jag har faktiskt funderat på det.... kanske blir verklighet i uppdatering nr.3 av sajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 Jag tycker sidan ser skitbra ut.....snygg design(skulle varit bättre om den fyllt ut hela skärmen)tyvärr Hultan men jag tror dom vinner en design poäng(stäng inte av mig för det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 bra sida!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 jag tycker också den är bra men det är lite väl mycke grejor på vänstersidan, dom borde dela upp det lite bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Hehe, kolla in deras nya VC-sektion. Bra översatt dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Ha Ha!!! Rätt dumma!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Ser ut som dom Härmat dig Hultan! Samma text och lika dann bild sida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Ser ut som dom Härmat dig Hultan! Samma text och lika dann bild sida.. Dom har ju typ 90 olika bilar till GTA3.....och det borde vara lättare att installera på Norska än på Tyska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Här är en som verkar cool.... http://www.gta3.no/biler/bilder//lokomotive_1b.jpg Ladda ner Hultan du funderar inte på ett sammarbete med den Norska sidan??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Den här bilen verkar ju hel NICE Bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2002 Den här bilen verkar ju hel NICE Bild Ja den var jäkligt cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Hultan du funderar inte på ett sammarbete med den Norska sidan??? Det tycker jag låter som en väldigt bra idé! GTAsajten får det bästa från GTA3.NO och tvärtom. Det tjänar båda parter på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Det tycker jag låter som en väldigt bra idé! GTAsajten får det bästa från GTA3.NO och tvärtom. Det tjänar båda parter på! Jo om det är möjligt att genomföra så tycker jag det är den bästa iden jag haft.....HeHe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Jo om det är möjligt att genomföra så tycker jag det är den bästa iden jag haft.....HeHe... Ingen mer än Blaque och jag som tyckte det var en bra ide??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 StellHell tycker inte att det klingar fel i öronen ialla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Ingen mer än Blaque och jag som tyckte det var en bra ide??? Jo jag tycker det lät bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Ingen mer än Blaque och jag som tyckte det var en bra ide??? Det beror på vad man menar för sammarbete. Jag vet ju att GTA3.no också körs på två servrar så totalt blir det då hela fyra servrar (fem egentligen med våran Win-server för Access-databaser) och det lär bli rätt så ostabilt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Det beror på vad man menar för sammarbete. Jag vet ju att GTA3.no också körs på två servrar så totalt blir det då hela fyra servrar (fem egentligen med våran Win-server för Access-databaser) och det lär bli rätt så ostabilt sånt där är det bara du som förstår dig på hultan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts