Vice. Skrivet 1 april, 2018 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2018 Länge sedan jag var aktiv. Lämnade ju pga påhoppen. Men men... Hur många är ännu aktiva? Saknat er lite faktiskt... 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 1 april, 2018 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2018 Några av oss gamla är kvar i alla fall. Skulle väl inte påstå att det är överdrivet aktivt, men vissa av oss hänger i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 april, 2018 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2018 Tittar dagligen in, men det är sällan jag skriver eller deltar i diskussioner. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 april, 2018 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2018 GTAsajten för evigt. Sjukt kul att så många gamlingar tittat in den sista tiden. Förgyller forat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 1 april, 2018 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2018 Kan inte säga att jag är aktiv överhuvudtaget längre, tittar väl in några minuter högst ett par gånger i månaden om andan faller på. Så även denna gång, råkade bara titta in och tänkte att jag kan väl skriva några rader i den här tråden, och i alla fall meddela att jag fortfarande lever och mår alldeles utmärkt Intressant att se hur mycket som förändrats sedan jag senast var inloggad. På återseende. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 april, 2018 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2018 Jag har tyvärr gett upp forumet helt. Har inte läst något på ett par månader nu. Hade lite småtråkigt och surfade in och såg denna tråden i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 april, 2018 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2018 (redigerad) Har fortfarande kvar sajten på listan bokmärken som jag dagligen går in på för att hålla mig uppdaterad. Kan inte påstå jag får mycket information från sidan längre, men det känns fortfarande lika naturligt som förr i tiden. Redigerad 2 april, 2018 av Merkky 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 april, 2018 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2018 04/01/2018 at 08:48, Vice. skrev: Länge sedan jag var aktiv. Lämnade ju pga påhoppen. Men men... Hur många är ännu aktiva? Saknat er lite faktiskt... Hej, kul att du tittar förbi! Jag undrade faktiskt vad det blev av dig. Har inte ens sett dig aktiv på Playstation längre, vad gör du numera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 2 april, 2018 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2018 1 timme sedan, Henkibojj skrev: Hej, kul att du tittar förbi! Jag undrade faktiskt vad det blev av dig. Har inte ens sett dig aktiv på Playstation längre, vad gör du numera? "Vad gör du nu för tiden, varför hör du aldrig av dig?" 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 april, 2018 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2018 Jag öppnar forumet någon gång i veckan eller så kanske. Jag minns när man alltid hade minst en flik med forumet aktiv. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 april, 2018 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2018 6 timmar sedan, Henkibojj skrev: Hej, kul att du tittar förbi! Jag undrade faktiskt vad det blev av dig. Har inte ens sett dig aktiv på Playstation längre, vad gör du numera? Det är märkligt för på playstation har jag alltid varit aktiv. Men tror du tog bort mig från vänlistan. Du nickade väl damma som här? Får väldigt gärna lägga till mig igen: vice_c Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 april, 2018 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2018 en timme sedan, Vice. skrev: Det är märkligt för på playstation har jag alltid varit aktiv. Men tror du tog bort mig från vänlistan. Du nickade väl damma som här? Får väldigt gärna lägga till mig igen: vice_c Va, näääe, jag har sett dig för några månader sedan men sen dess har väl andra hamnat i PS4-feeden då. Jag har dig nog rätt säkert kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 maj, 2018 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2018 Jag tittar in en gång i månaden kanske. Hur mår alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Fint tack. Shlkv? Skrivet 3 maj, 2018 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2018 3 minuter sedan, Weener skrev: Jag tittar in en gång i månaden kanske. Hur mår alla? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 maj, 2018 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2018 5 minuter sedan, Weener skrev: Jag tittar in en gång i månaden kanske. Hur mår alla? Fint tack! Själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts