Alle090 Skrivet 24 mars, 2018 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2018 Nu har det blivit lite fel och jag har av någon anledningen blivit admin för GTAsajten Steam Group. Har vi någon aktiv Admin kvar som ska ha rättigheter? Innan jag tar bort mig själv som admin? Ajuste, rött... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 mars, 2018 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2018 Jag är aktiv och med i gruppen men steam gruppen har ingen samhörighet med sajten, utan är en egen grupp för medlemmar av medlemmar. Dom andra admins i gruppen är aktiva så det är ingen fara att ta bort dig som admin om du inte vill vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 mars, 2018 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2018 Ja.. vi har läget under kontroll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts