knurra Skrivet 24 mars, 2018 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2018 Så sjukt länge sen jag var här. Men där har vi ett namn jag kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 mars, 2018 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2018 Han tittar in emellanåt och sprider sin visdom eller nya forumfunktioner genom uppdateringar. Han äger fortfarande stället. Nuestro líder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 mars, 2018 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2018 Loggade in precis efter flera års frånvaro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 mars, 2018 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2018 15 timmar sedan, Arman skrev: Loggade in precis efter flera års frånvaro. Hallå Arman! Hur ställer du dig till att det nu för tiden är rejält svårt att se vilket medlemsnummer man har? MVH #8866 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 mars, 2018 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2018 1 timme sedan, Kebab skrev: Hallå Arman! Hur ställer du dig till att det nu för tiden är rejält svårt att se vilket medlemsnummer man har? MVH #8866 Jag bara hovrar över namnen så ser man numret i länken 😁😂 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 mars, 2018 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2018 En efter en av de gamla rävarna tittar in! Trevligt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knurra Skrivet 28 mars, 2018 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2018 2018-03-24 at 18:30, Arman skrev: Loggade in precis efter flera års frånvaro. Arman! Se det var länge sen, ännu ett namn som jag kommer ihåg. Är själv gammal räv här men fick hoppa in i ny skepnad för nästan tio år sen. Inte gjort så mycket med denna skepnad dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 mars, 2018 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2018 Jag tror inte direkt han har glömt av forumet, såvitt jag vet betalar han väl fortfarande för domänet & servrar? Däremot är han väl inte direkt inne särskilt mycket... men det är väl inte någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 maj, 2018 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2018 Jag finns här lite då och då. Som alltid 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 maj, 2018 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2018 38 minuter sedan, Hultenius skrev: Jag finns här lite då och då. Som alltid Coolt. Vi borde ha ett fett LAN med alla gamla rävar nån gång, det vore höjden av svensk kultur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knurra Skrivet 31 oktober, 2021 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2021 2018-05-05 at 16:05, Henkibojj skrev: Coolt. Vi borde ha ett fett LAN med alla gamla rävar nån gång, det vore höjden av svensk kultur. Ingen dum idé alls, förslagsvis över GTA online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 oktober, 2021 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2021 en timme sedan, knurra skrev: Ingen dum idé alls, förslagsvis över GTA online Ja, GTA online stänger på Xbox 360 och PS3 i december. Nån som vill vara med på gravöl för den generationen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knurra Skrivet 1 november, 2021 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2021 (redigerad) 2021-10-31 at 18:43, Henkibojj skrev: Ja, GTA online stänger på Xbox 360 och PS3 i december. Nån som vill vara med på gravöl för den generationen? En gravöl kan den nog vara värd. Ironiskt nog kanske flera av oss har börjat spela remastern som släpps på de klassiska spelen då. Jag vet att jag överväger det. EDIT: varför köpte jag remastern? 😭 Redigerad 18 augusti, 2023 av knurra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knurra Skrivet 17 juli, 2023 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2023 Ironiskt nog fortsätter R* mjölka ut GTA Online as we speak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts