bossi Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 sand king så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 (redigerad) Det heter Sunshine Autos och Sabre Turbo är bäst. Redigerad 4 april, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 4 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 den är så vanlig man kan få den med fusk!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 den är så vanlig man kan få den med fusk!!! Då får man inte 100%... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 4 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 jag vett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addePS2 Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Hotring racer är för fan den snabbaste bilen i spelet, om jag bara hade den innan jag klarat spelet skulle jag Suuuzzzaaaa ifrån copsen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 det är ju klart man tar Sabre Turbo... crusa i genom vice city på snabbaste och bara glida förbi alla bilar utan att smälla i nått ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 sun yard de e soptippen va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 5 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 vett ej , men jag skrev fel jag menade sunshine autos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 bossi Posted on Apr 5 2003, 12:09 -------------------------------------------------------------------------------- vett ej , men jag skrev fel jag menade sunshine autos vart står dom då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 (redigerad) vart står dom då?? _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ den är så vanlig man kan få den med fusk!!! Då får man inte 100%... Dom står där när man klarat listorna!!!! Och man kan få 100% med fusk!!!! Redigerad 6 april, 2003 av CrAcKeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Dom står där när man klarat listorna!!!! Och man kan få 100% med fusk!!!! INTE MED DET FUSKET!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts