Oliver Funke Skrivet 17 februari, 2018 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2018 Hej alla! Är det någon som har kvar Swedishmoddings Volvo v70 polisbil till GTA V? Han tog ju bort realesen ganska snabbt så är det någon som kvar den? Alltså denna: Tack på förhand alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 februari, 2018 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2018 Det är få som moddar här nu för tiden, tvivlar på att någon har den här liggandes. Men med lite snabb sökning hittade jag en liknande som är gjord av en annan moddare (Amaymon). Hoppas den duger! Swedish Police Volvo V70 v1.2a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Oliver Funke Skrivet 19 februari, 2018 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2018 @Merkky Har den, det är just SwedishModdings v70 jag verkligen vill ha. Den ser otroligt bra ut och har riktigt snygg Standby M båge. Tack ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Oscar R Skrivet 12 februari, 2020 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2020 2018-02-19 at 15:52, Oliver Funke skrev: @Merkky Har den, det är just SwedishModdings v70 jag verkligen vill ha. Den ser otroligt bra ut och har riktigt snygg Standby M båge. Tack ändå! Tjenare! Skulle du kunna skicka den till mig, jag swishar gärna om du vill. Mitt discord namn är der4nk#9795 Min mail är "attilaoscar05@hotmail.com" Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 februari, 2020 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2020 4 timmar sedan, Oscar R skrev: Tjenare! Skulle du kunna skicka den till mig, jag swishar gärna om du vill. Mitt discord namn är der4nk#9795 Min mail är "attilaoscar05@hotmail.com" Tack på förhand! Hmm, jag kanske missförstår, men är det inte så att Amaymon-versionen är gratis och finns i länk ovan, och SwedishModdings inte finns att få tag på, varken gratis eller för pengar, och den som Oliver säger att han har är just den från Amaymon och inte SM? Vad jag undrar är varför du vill swisha för en gratis mod när den mod som någon annan söker inte finns och ingen har? Välkommen till forumet förresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts