Populärt inlägg StellHell Skrivet 24 december, 2017 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 24 december, 2017 GOD JUL ÖNSKAR GTASAJTENS MODCREW! Så var det julafton igen. Dagen på året som alla i alla fall lite i smyg längtar till även om dom inte säger det till någon. 2017 står till ända och snart är vi inne i 2018. För min del blir 2018 spännande med bröllop på schemat, får se hur det kommer utspela sig. Är mest orolig för någon grisig svensexa. Nu är det dags att dra sig, barnen står och drar i mig för att åka till "fammo". God jul och ett gott nytt år, hoppas 2018 blir minst lika bra som 2017! Adjö. (gamla trådar) 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 december, 2017 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2017 God jul mina kära forumvänner! 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 december, 2017 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2017 God jul, GTAsajten. Stora kramar! 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 december, 2017 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2017 God Jul! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 december, 2017 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2017 GOD JUL 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 december, 2017 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2017 God jul allesammans! Kul att du fortfarande gör dessa trådar, Stellan! Jag är på väg att hugga in i julmaten och efter det tvingas jag bli tomte för min brors dotter. Tänkte supa mig lite småfull så blir det lättare. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 december, 2017 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2017 God jul! För en gångs skull blir det en julaftonspost från mig. Dagen till ära, eine klassiker: 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 24 december, 2017 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2017 God jul, gubbar! Har fått en ruggig jävla hosta och har legat i sängen hela dagen utom för att äta julfrukost, middag samt för att kolla på Kalle. Inte direkt vad jag hade planerat men tycker inte det är så jävla kul att vara med släkten ändå så det gjorde faktiskt inte så mycket om man ska vara helt ärlig! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 24 december, 2017 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2017 God jul, ni underbara forumiter! Jag kanske inte är allt för aktiv i trådar och statusar, men jag tittar till er alla varje dag. Jag hoppas att ni alla har fått en otrolig julafton, och att ni får en riktigt fin nyårsafton om några dagar! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 december, 2017 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2017 Julafton kom, julafton gick. God jul på er! Jag har haft den första julen utan komplikationer eller vansinnig ångest på säkert tio år, det var en bra dag. Mot ett ännu bättre år! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts