Gof Skrivet 29 juli, 2017 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2017 Någon som lirar? Jag vann min första för några dagar sedan. Har ca 15h spelade, och det är askul. Tänk er DayZ men utan zombies och mer snabbt spel. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 augusti, 2017 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2017 Jag och @Tossie vann en duo! Kul gibb, fler forumiter får haka på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 augusti, 2017 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2017 Fasligt populärt spel på senaste tiden, men ingenting för mig. Springa runt i en halvtimme och plocka prylar, döda en snubbe och sen dö själv. Rinse repeat. Njäe, jag har för dåligt tålamod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 18 augusti, 2017 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2017 Har tappat alla mina CS:GO-polare till detta spelet. Mitt grafikkort och datorn i allmänhet är för kasst så kan inte spela PUBG utan skitmycket lagg så kan inte vara med och panga heller. Får bli att dominera när jag skaffar ny dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 augusti, 2017 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2017 Jag testade det för första gången idag. Det visar sig att det var betydligt mycket roligare att spela än att titta på någon annan som spelar vilket är vad jag gjort (streams). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 6 september, 2017 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2017 2017-08-18 at 17:59, Flaskan skrev: Har tappat alla mina CS:GO-polare till detta spelet. Mitt grafikkort och datorn i allmänhet är för kasst så kan inte spela PUBG utan skitmycket lagg så kan inte vara med och panga heller. Får bli att dominera när jag skaffar ny dator. Köpte faktiskt spelet och drog hem det trots att allt i min burk är under Minimum-rekommendationen för grafiken men det funkar ändå att spela! Det är i början av gamesen när man hoppar fallskärm som det laggar som fan och när jag väl landat händer det väldigt ofta att jag inte kan röra mig på 10-45 sekunder beroende på hur fort allt renderar. Efter det brukar det dock rulla på hyfsat felfritt, även om FPS:en inte är optimal. Har lyckats vinna en solo, dock third-person så känns inte så fräsigt. Nu mera spelar jag bara first person solo, duo och squads. Har inte lyckats vinna någon än men igår och idag har jag kört kanske 10 games och kom topp 10 i 8 stycken av dem. Väldigt kul spel som det är lätt att försvinna in i och tappa bort tiden helt av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 september, 2017 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2017 Indeed. Har börjat vinna matcher rätt ofta nu när man fått upp några timmar. Knippade in min första på fpp igår, och då var man stolt allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 september, 2017 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2017 Nu finns det stats till FPP! Och lite nya städer i nordöst, ett nytt vapen, och annat kul. Hur gillar ni patchen? Sneaky 100% winrate på NA. Kappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 september, 2017 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2017 4 timmar sedan, Gof skrev: Nu finns det stats till FPP! Och lite nya städer i nordöst, ett nytt vapen, och annat kul. Hur gillar ni patchen? Sneaky 100% winrate på NA. Kappa. Är det ute på riktigt nu eller, och inte bara testserver? Jag tycker det är löjligt att de har testserver till ett pre-relase spel... Test på testet. Jag gillar verkligen idén med det här spelet men fan vilket krabbigt utförande det är, buggigt, icke-responsivt och fult. Ändå kan man inte sluta spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 september, 2017 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2017 Nej, nu är det ute på alla servrar. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 16 september, 2017 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2017 Har fått 4 stycken chicken dinners på de 3 senaste dagarna på EU Solo FPP. Pangar på rätt bra och kommer högt i nästan alla games jag spelar nu. Lyckats knö mig in på #196 overall på leaderboarden för EU Solo FPP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 september, 2017 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2017 Efter 40 timmar och många andra/tredjeplatser fick jag äntligen min första vinst duo, men min lagkamrat dog halvvägs in med 0 kills. Jag lyckades överleva hela vägen och vann med 6 kills. När det var 3 kvar var det jag mot en duo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 september, 2017 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2017 Snyggt jobbat parvlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 oktober, 2017 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2017 Vi har ganska roligt när vi spelar också. https://clips.twitch.tv/GleamingBoxyClipsdadKappaClaus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 oktober, 2017 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2017 Longest kill 419m med VSS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 december, 2017 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2017 Här är en (generell onlinegaming) noob som gärna hittar några fler spelkamrater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 december, 2017 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2017 mumble://cosmokramer.duckdns.org,:64738/?version=1.2.0 Bara dyka in om ni vill lira. Är det någon där, så är det nog gibb på g! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 29 mars, 2018 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2018 (redigerad) Har ny dator nu som klarar PUBG på high/ultra med 100+ fps konstant så nu jävlar går det att panga. Lyckades vinna 3 stycken i rad i Solo FPP förut. Är rankad 171 på Solo FPP leaderboarden just nu, dock tidigt in på säsongen. Redigerad 29 mars, 2018 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 april, 2018 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2018 PUBG är old news, nu är det Fortnite som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 2 maj, 2018 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2018 4/3/2018 at 22:41, Siana skrev: PUBG är old news, nu är det Fortnite som gäller Fortnite är skittråkigt, PUBG är life. -- 18 kill game i duo, min mate hade 1. Rank 278 i Duo FPP på EU-servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts