Kebab Skrivet 14 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2017 Idag köpte jag ättika. Ingen normal människa under 60 köper ättika. Använder det till att rengöra med. Vet inte om det gör saken bättre eller värre. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2017 Bäddade sängen i morse. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2017 Jag vet inte om jag gör så mycket vuxet. Är teamlead på jobbet och det är väl lite åt det håller kanske. Annars är väl det mest vuxna när man renoverar här hemma, eller borrar lite i väggarna för att hänga upp saker. Här är en gammal tråd: Lite kul att se vad vi tyckte var vuxet för åtta år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2017 3 timmar sedan, Kebab skrev: Idag köpte jag ättika. Ingen normal människa under 60 köper ättika. Använder det till att rengöra med. Vet inte om det gör saken bättre eller värre. Jag ger dig rätt för städ-biten, men ättikssprit går ju åt! ..vad använder folk till sina inläggningar??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 juni, 2017 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2017 en timme sedan, Mathias skrev: Jag ger dig rätt för städ-biten, men ättikssprit går ju åt! ..vad använder folk till sina inläggningar??? Inläggningar? Är du 60 eller?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2017 Har ättika till att avkalka kaffebryggaren. Är jag gammal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2017 18/06/2017 at 15:09, Gof skrev: Har ättika till att avkalka kaffebryggaren. Är jag gammal? Ytterligare ett användningsområde för ättika som åtminstone återkommer >1 gång årligen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 22 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2017 Dammsög idag. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts