Logi Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Hur många flygplan & "helis" finns det igentligen??!! Jag har bara hittat ett flygplan, men i luften så flyger ju ett annat flygplan med hjul, med nån reklam-skylt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Hur många flygplan & "helis" finns det igentligen??!! Jag har bara hittat ett flygplan, men i luften så flyger ju ett annat flygplan med hjul, med nån reklam-skylt... Det finns bara ett flygplan och det är det du hittat (Skimmer) !!.....Helisarna är.. Maverick Police Maverick Sparrow Sea Sparrow VCN Maverick Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 4 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 (redigerad) Det finns bara ett flygplan och det är det du hittat (Skimmer) !!.....Helisarna är.. Maverick Police Maverick Sparrow Sea Sparrow VCN Maverick Hunter Okey, yack... Kan man landa i vattnet med Sea Sparrow?? Har hittat Sparrow... Men det flygplan som flyger med en reklam-grejs efter sig, vad är det för flygplan...??? Redigerad 4 april, 2003 av Logi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 >>>här<<< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 (redigerad) Okey, yack... Kan man landa i vattnet med Sea Sparrow?? Har hittat Sparrow... Men det flygplan som flyger med en reklam-grejs efter sig, vad är det för flygplan...??? Jag tror att man kan landa på vattnet med Sea Sparrow!!! reklam planet som flyger i luften är Dodon från GTA3 och den går inte att ta , men det går att skjuta ner den med Huntern!!!! Redigerad 6 april, 2003 av CrAcKeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 6 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Jag tror att man kan landa på vattnet med Sea Sparrow!!! reklam planet som flyger i luften är Dodon från GTA3 och den går inte att ta , men det går att skjuta ner den med Huntern!!!! Gör det??!! Men det går ej att flyga in i det...!! Eller??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Gör det??!! Men det går ej att flyga in i det...!! Eller??!! Nej!, det var ju det jag sa!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 det e dumt att det inte finns ett dodo med hjul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Jag tror att man kan landa på vattnet med Sea Sparrow!!! reklam planet som flyger i luften är Dodon från GTA3 och den går inte att ta , men det går att skjuta ner den med Huntern!!!! eller med Sea Sparrow!! =)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts