Mattias Jonsson Skrivet 15 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2017 vilket gta funkar i win 10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2017 8 timmar sedan, Mattias Jonsson skrev: vilket gta funkar i win 10? Rimligen borde alla spel fungera, åtminstone GTA 3 och framåt. Dvs, GTA 3, VC, SA, IV och V. Jag har fått GTA2 att fungera hyfsat enkelt och även GTA1 med ganska mycket möda. Dock kör jag på Windows 8.1 så helt och hållet kan jag inte svara på din fråga. Var det något särskilt du tänkte på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 20 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2017 (redigerad) Jag hade problem med att få Vice City att fungera, men det löste jag genom att gå in på Program och funktioner -> Aktivera eller inaktivera Windows-funktioner -> Äldre komponenter -> Bocka i Directplay. Om det inte fungerar, avaktivera virusprogrammet när du gör det. E: Satan, jag skulle ju spara det tusende inlägget till tioårsjubileumet om fyra dagar...oh well Redigerad 20 april, 2017 av Ma__Cipriani 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts