Mattias Jonsson Skrivet 4 december, 2016 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2016 (redigerad) gta iii stöder ju bt keyboards men hur går man in i bilar? enter pausar uppenbart spelet i android Redigerad 4 december, 2016 av Mattias Jonsson fixade rubriken 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 december, 2016 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2016 Jag testade med mitt tangentbord och jag fick nästan inget att fungera. Enter bytte bara vinkel, piltangenterna styrde gubben, WASD fungerade bara om man samtidigt höll in Alt. Varken Esc eller F-knapparna fungerade och musen kunde bara ändra vyn om man samtidigt höll in musknappen. Höger musknapp gick ut i huvudmenyn. Jag är därmed inte säker på att "stöder" är ordet jag skulle välja angående bt-keyboards Med det sagt, lycka till och välkommen till forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mattias Jonsson Skrivet 4 december, 2016 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2016 nu finns ju gta san andreas för windows 10 på store men går tydligen inte spela utan att logga in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts