Jump to content

Black Friday

Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Amerikaniseringen och kommersialiseringen av Europa och Sverige gör sig ständigt påmind och utvidgad för varje år som går. Det kulturella förfallet är en fråga som kan diskuteras, men här tänkte jag främst tipsa och få tips om riktigt jäkla billiga grejer att köpa.

Följande butiker deltar i jippot (listan kan uppdateras vid tips):

CDON
Elgiganten
MediaMarkt

Det jag är sugen på i år är en PS4, som på Elgiganten kostar 2349 kronor eller 2590 på MediaMarkt för en extra handkontroll och 3 månader Viaplay. (Prisjakt har den gamla kontrollen för 479 och den nya för 549, så i vilket fall är det ett kap.) :)

Har ni hittat andra erbjudanden? Vad är ni sugna på att köpa?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2016-12-08 at 03:43, VickeX skrev:

Tittade lite på Uncharted 4 men var inte hypad nog att betala 399kr. Sen på tisdagen efter black friday kostade det 299kr. Då slog jag till. Körde igenom 3an också vilket var på tiden. Ser fram emot att plöja igenom 4 nu! :)

Jag betalade 318 kronor för en Special Edition (eller deluxe-nånting?) som inkluderade stålbox, bok och flådigt yttercase. Har inte spelat så långt men än så länge har jag inte fängslats av något överdådigt, som ju hände massvis med gånger i tidigare spel. Ettan anno 2007 slog mig med häpnad när man sprang omkring i slottet i något tidigt kapitel, kanske fem. Nu när utsikten är nästan densamma utanför fängelset känns det inte lika märkvärdigt längre. Märkligt hur bortskämd man kan bli med grafik. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor