Henkibojj Skrivet 24 november, 2016 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2016 Amerikaniseringen och kommersialiseringen av Europa och Sverige gör sig ständigt påmind och utvidgad för varje år som går. Det kulturella förfallet är en fråga som kan diskuteras, men här tänkte jag främst tipsa och få tips om riktigt jäkla billiga grejer att köpa. Följande butiker deltar i jippot (listan kan uppdateras vid tips): CDONElgigantenMediaMarkt Det jag är sugen på i år är en PS4, som på Elgiganten kostar 2349 kronor eller 2590 på MediaMarkt för en extra handkontroll och 3 månader Viaplay. (Prisjakt har den gamla kontrollen för 479 och den nya för 549, så i vilket fall är det ett kap.) Har ni hittat andra erbjudanden? Vad är ni sugna på att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 november, 2016 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2016 Det blir bokstavligen* en svart fredag för mig eftersom jag ska köpa en kostym till en begravning jag ska gå på nästa vecka. *Ok, inte bokstavligen per definition** **Kan man inte göra acronyms på forat längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 november, 2016 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2016 Webhallen sålde Wii U med mario cart 8 + en pro kontroll för 2990kr. Blev flickvännens julklapp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 december, 2016 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2016 Tittade lite på Uncharted 4 men var inte hypad nog att betala 399kr. Sen på tisdagen efter black friday kostade det 299kr. Då slog jag till. Körde igenom 3an också vilket var på tiden. Ser fram emot att plöja igenom 4 nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 december, 2016 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2016 2016-12-08 at 03:43, VickeX skrev: Tittade lite på Uncharted 4 men var inte hypad nog att betala 399kr. Sen på tisdagen efter black friday kostade det 299kr. Då slog jag till. Körde igenom 3an också vilket var på tiden. Ser fram emot att plöja igenom 4 nu! Jag betalade 318 kronor för en Special Edition (eller deluxe-nånting?) som inkluderade stålbox, bok och flådigt yttercase. Har inte spelat så långt men än så länge har jag inte fängslats av något överdådigt, som ju hände massvis med gånger i tidigare spel. Ettan anno 2007 slog mig med häpnad när man sprang omkring i slottet i något tidigt kapitel, kanske fem. Nu när utsikten är nästan densamma utanför fängelset känns det inte lika märkvärdigt längre. Märkligt hur bortskämd man kan bli med grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts