Guest Vice Skrivet 9 augusti, 2016 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2016 Hej. Har en video på 3 minuter som jag har lagt in en text på. Tyvärr är det en text i mitten på bilden. Är någon som har tid och lust att hjälpa mig få bort den här texten? Det är en video till min bror bröllop. Tsck på förhand //vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 augusti, 2016 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2016 Ja, jag fattar inte varför jag skrev som guest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 augusti, 2016 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2016 Är det en video du själv har filmat, och sedan lagt in en text på? Varför gjorde du det? I så fall, i vilket program? Det kanske finns något sätt att öppna det videoprojektet igen och ta bort det. Om det är en text mitt i fejat på vad som är filmat kommer det inte gå att få bort. Om det vore något diskret i hörnet, såsom en tevelogga, kan man antingen croppa videon eller göra märket suddigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alisund Skrivet 28 april, 2021 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2021 (redigerad) Jag skulle inte gjort detta.. Jag är en idiot.. Redigerad 29 april, 2021 av StellHell Dumjävel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts