GTA2 Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Vart ligger wangcars jag följer efter wangcars strecken på kartan i gtasajten.com kan ni hjälpa mig hitta wangcars i GTA2 andra banan industrial sector? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Kanske fel forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA2 Skrivet 4 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 vem är du? då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 vem är du? då han är "GTA3 freak" det store !!! och du är ny och borde inte sticka ut det första du gör !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Den store och store GTA2 du måste inte bli så sur när man säger nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 (redigerad) jag tycker att den är bra, jag hittade atta bilar med hjälp av den en gång i tiden när gta2 var hyffsat nytt Redigerad 4 april, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Vart ligger wangcars jag följer efter wangcars strecken på kartan i gtasajten.com kan ni hjälpa mig hitta wangcars i GTA2 andra banan industrial sector? He, he. Jag trodde du var Arvid först eftersom ni har samma avatar... Men dom har rätt, den här tråden ska ligga i GTA2 forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 He, he. Jag trodde du var Arvid först eftersom ni har samma avatar... Men dom har rätt, den här tråden ska ligga i GTA2 forumet! Kolla hans nya avatar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts