VaXXoR Skrivet 22 juli, 2016 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2016 Var på ett event här i Stockholm idag, fyfan vad folk det var där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 juli, 2016 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2016 pogchamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juli, 2016 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2016 Habo har inte bästa utbudet kan man väl säga. Drog lvl 15 i natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 juli, 2016 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2016 Idag drog jag runt med några kompisar från 18:30 och kom hem runt 1:30. Från lvl 17-20 blev jag och fångade en Muk på 1167cp, rätt bra fynd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2016 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2016 Jag har nött det här spelet som fan, tycker det är skitkul. Börjar emellertid bli lite av en grind nu vid level 21, men det finns fortfarande ett gäng 'mons jag inte hittat. Väldigt kul spel att gå ut med en kompis eller två och köra nån kväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 augusti, 2016 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2016 (redigerad) Jag är level 22 just nu och har fångat drygt 100 Pokemon's nu, tycker spelet börjar bli väldigt grindigt just nu men det är fortfarande rätt 'kul' att spela. Duger typ. Väldigt roligt att spela på "större" ställen (Typ Arlanda) där man faktiskt kan se andra som spelar och gå fram och snacka med dem samtidigt som man lirar. Nu har förresten buggen eller vad jag ska kalla det försvunnit, nu kan jag sitta på mitt rum och hitta Pokemons utan större problem. Den 'bästa' jag har fångat än så länge är en Snorlax på 2,5K CP, vad har ni själva lyckats fånga som bäst? Redigerad 2 augusti, 2016 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2016 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2016 Börjar ta sig nu. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts